piątek, 11 listopada 2016

Wzruszająca niespodzianka

Witam Wam bardzo cieplutko:)

Przychodzę dziś do Was aby pokazać jaką kolejną, przecudną niespodziankę jaką otrzymałam w środę od naszej kochanej Ewuni. Zaskoczyła mnie tą przesyłką totalnie, a już jej zawartość to przeszła najśmielsze moje oczekiwania.
Ewka obdarowała mnie cudownymi ikonami, czym w moich oczach wywołała łzy wzruszenia. Bo wiecie, że ikonografia to moja wielka pasja. Na dodatek w paczce były też łakocie i przydasie. No cuda jednym słowem.
Dziewczyny kochane już to pisałam, ale napiszę raz jeszcze - w życiu nie spotkało mnie tyle dobra ile otrzymuję od Was. To jest niesamowite, że w gruncie rzeczy jesteśmy dla siebie obcymi ludźmi a dobro, chęć bezinteresownej pomocy, dobre słowo jest tu, w blogowym świecie jest na najwyższym poziomie.
Ewuniu Kochana dziękuję Ci raz jeszcze z całego serca (choć mam je ponoć bardzo małe - tak mi wczoraj kardiolog po USG powiedział hehe)...ale mimo małego serducha podziękowania moje i wdzięczność są ogromne. Nie wiem czym sobie zasłużyłam na takie wspaniałości....naprawdę nie wiem. Za co dostaję tyle dobra???
Kochani zobaczcie czym Ewunia mnie obdarowała


Wśród tych ikon jest nawet ta, którą aktualnie haftuję czyli ikona Chrystusa Pantokratora (to ta środkowa w pierwszym rzędzie).


 
 i zbliżenia

 
Św.Mikołaj - ta ikona jest kolejną w moich hafciarskich planach








I jeszcze wspaniałe przydasie i łakocie - oczywiście Skittlesy od razu znalazły dwójkę nowych właścicieli w postaci moich dzieci:)....
 
No i powiedzcie sami czyż to nie wspaniałości?
W moim ikonowym kąciku szykuję miejsce na nowe ikony - będą pięknie wyglądać w otoczeniu innych. A przydasie na pewno w weekend pójdą w ruch:)

Kochani ściskam Was bardzo mocno i życzę spokojnego, długiego weekendu:)
Pa, pa.


39 komentarzy:

  1. Agaciu, jak ja lubię takie posty. Uwielbiam czytać o dobrych, wspaniałych ludziach i po raz kolejny przekonywać się, że człowiek człowiekowi bratem. Ewunia obdarowała Cię wspaniale, cieszę się Twoją radością. Kochana, mam nadzieję, że nie masz jakichś problemów z sercem. Tym Twoim wspaniałym , cudownym sercem, którym obdarzasz innych, więc nic dziwnego, że inni Ci się odwdzięczają.
    Tulę mocno i serdecznie. Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgoniu...Ewunia zrobiła mi cudowną niespodziankę. I masz rację, że to tak bardzo cieszy jak się czyta o takich wspaniałościach:)
      A moje serduszko trochę fiksowało - dlatego musiałam wybrać się do kardiologa - ale wychodzę już na prostą:)
      Ściskam Cię cieplutko Gosiu:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kamillko i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Agatko, cudne prezenty dostałaś od Ewuni :) Pięknie wyglądają te maleńkie ikony w okrągłych rameczkach!
    Dobro wokół rozsiewasz, to powolutku do Ciebie wraca :)
    Dużo zdrówka, Kochana! Dbaj o siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko - ja nadal nie mogę się napatrzeć na te ikony....
      Prawd jest taka, że to blogowanie bez Was nie miałoby sensu:)
      Ściskam Cię Iwonko mocno:)

      Usuń
  4. Agatko wspanialosci ptrzymalas, cieszę sie razem z Toba i trzymam kciuki za powstająca ikonę!!!;) sciskam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko kochana, darowane dobro wraca w dwójnasób :) blogowy świat to czarowne miejsce, też już się o tym przekonałam :) pełne wspaniałych wrażliwych ludzi :) wspaniała niespodzianka!
    ściskam mocno i życzę dużo zdrowia :) Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu i zgadzam się z Tobą w 100% - pełno tu wspaniałych, bezinteresownych i wrażliwych osób:)
      Ściskam mocno:)

      Usuń
  6. Wspaniałości dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję - niespodzianka wspaniała:)
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Oj tak Karolinko, a do tego takie zupełnie niespodziewane:)

      Usuń
  9. Same wspaniałości :) Twoje serducho też jest wielkie, nie dziw się więc, że wszelkie dobro wraca do Ciebie :)))
    Św. Mikołaja musisz wyhaftować koniecznie, taki potężny patron dla twojego synka to skarb.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aga:)
      Św Mikołaj chodzi mi głowie już od dawna. Postać tej ikony ma w sobie niesamowitą moc....zdecydowanie będzie to kolejna ikona, ja tylko ukończę Chrystusa Pantokratora:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  10. Serce rośnie, a Tobie na pewno urosło po tych radościach. wiem co czujesz bo ja tez ikony uwielbiam. Cudne dostałas podarki. Brawo dla Ewy że Ci taka niespodziankę zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak serce rośnie:):) Fajnie wiedzieć, że jest jeszcze ktoś, kto też się interesuje ikonami:) I zgadzam się z Tobą - brawa dla Ewki:)
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  11. Wow!jestem pod wrażeniem:))cudne ikony dostałaś:))a tak a pro po nie jesteśmy sobie obce:)jesteśmy wielką blogową rodziną i tak jak w rodzinie:)jedni się uwielbiają inni mniej,ale trwamy razem:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bożenko i wiesz co, masz rację w tym co napisałaś....najważniejsze, że trwamy razem:)

      Usuń
  12. Bardzo ładny prezent dostałaś

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ piękne są te ikony! Gratuluję Ci Agatko z całego serca, to cudowny prezent. Nic dziwnego, że tak się wzruszyłaś. Tak to już jest w tym naszym blogowym świecie - czasem się zastanawiam czy przyjemniej jest obdarowywać czy zostać obdarowanym? Życzę Ci udanego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie:-)
      Prezent od Ewuni jest cudowny:-) I tez się zastanawiam czy przyjemniej obdarować czy zostać obdarowanym. I jedno i drugie jest cudowne:-)
      Pozdrawiam cieplutko:-)

      Usuń
  14. Ajć, jak zwykle przesadzasz z tymi zachwytami! Aż się zarumieniłam :) Jesteś wspaniałą kobietą, więc nie rozumiem, dlaczego nie miałabym się nie podzielić z Tobą czymś. Tym bardziej, że kochasz ikony a ja się osobiście na nich nie znam :) Najważniejsze, że się podobają :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Moja...nic a nic nie przesadzam. ..jeszcze bym mogła dluuuugo tak o Tobie pisać.
      To Ty jesteś wspanialą kobietą bo pośród swoich spraw i problemów znalazłaś czas aby przygotować dla mnie taką mega niespodziankę.
      Dziękuję Kochana raz jeszcze:-)
      Ściskam mocno:-)

      Usuń
  15. Sama też rozsyłasz bezinteresowane dobro ☺ dziekuje ☺

    OdpowiedzUsuń
  16. Ikony są przecudne, lubię na nie patrzeć bo mają w sobie taką magię :) piękne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń