niedziela, 13 listopada 2016

Scrapkowe upominki od Gosi

Witam Was Kochani w ten mroźny ale i słoneczny dzień.

Dziś znów przychodzę do Was by podzielić się swoją wielką radością.
Jakiś czas temu dostałam się do grona szczęśliwych zwycięzców w candy, które organizowała Gosia z Gosikowego Zakątka. Nagrodą były cudowne scrapki.
Wczoraj dotarła do mnie paczuszka z pięknymi scrapkami. Mój synio, który mi asystował przy otwieraniu koperty powiedział:"...ale czadowe..." Zresztą zobaczcie sami...




i zbliżenia





 










Gosieńko Kochana bardzo, bardzo Ci dziękuję. Moja radość jest tym większa, ponieważ nie posiadam w swoich zbiorach takich wykrojników i te, które mi przysłałaś bardzo mnie ucieszyły.
Z pewnością będą wykorzystane w świątecznych pracach.

Ściskam Was wszystkich bardzo mocno i życzę spokojnej niedzieli:)
Pa, pa

30 komentarzy:

  1. Agatko, śliczniaste scrapki dostałaś. Gratuluję!
    Na pewno stworzysz z nich piękne kartki :)
    Miłej niedzieli ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki jest plan Iwonko...mam nadzieję, że się uda:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  2. Piękności dostałaś od Gosi:) cEkam na prace:)
    Buziaki, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak Anitko - piękności dostałam...nic tylko tworzyć z nich prace):
      Ściskam mocno:)

      Usuń
  3. Śliczne :) Ciekawe jak je wykorzystasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością trafią na kartki świąteczne, a może i do świątecznego albumu:)

      Usuń
  4. Agatko, cudne scrapki i na pewno stworzysz z nich coś do pozachwycania się. A ja już nie mogę się doczekać, żeby się pozachwycać.
    Tulę serdecznie, kochana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosieńko - scrapki są takie śliczne, że aż boję się żeby ich nie uszkodzić:)
      Ściskam serdecznie Kochana:)

      Usuń
  5. Fajne! Ciekawe co z nimi zrobisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Karolinko. Scrapki wykorzystam na kartki i chyba też na album:)

      Usuń
  6. Piekne scrapki akurat na Święta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aga - idealnie wpasowane w świąteczny klimat:)

      Usuń
  7. Gratuluję - wiem, jaka to radość, gdy przychodzi do Ciebie paczuszka z świetnymi podarkami :) na pewno wykorzystasz scrapki bardzo kreatywnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Radość jest ogromna z takiego prezentu:)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  8. Gratuluję :) Przecudowne scrapy! Doczekać się nie mogę aż zobaczę, co z nich wyczarujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewuniu - ja już bym chciała coś nich robić, ale ostatnio służba zdrowia nas znowu za bardzo polubiła ( w negatywnym sensie) i z czasem wolnym trochę kiepsko....
      Ściskam Cię mocno:)

      Usuń
  9. Bardzo ładny prezent dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Agatko gratuluje, wspanialosci otrzymałaś !!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko, masz rację same wspaniałości:)

      Usuń
  11. Pięknie zostałaś obdarowana:))ja właśnie byłam w Ustroniu na spotkaniu Twórczo Zakręconych i na scrapkowych stoiskach straciłam "tylko"80 zł:)))i to musiałam się bardzo powstrzymywać bo mogła bym wydać 5 razy tyle:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Bożenko byłaś w Ustroniu??? Ja też jeździłam tam co roku, ale w tym roku Coricamo nie organizowało jazdu jak co roku. Wiem tylko, że jakaś grupa dziewczyn się zabrała za organizację -ale jakoś za późno się o wszystkim dowiedziałam.
      Żałuję, że w tym roku ominął mnie ten Zjazd.

      Usuń
  12. Piękne scrapki i na czasie! pozdrawiam i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki pięknie:) I także serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  13. Piękne scrapki gratuluje ☺ ja dzisiaj odebralam przesylke od Ciebie, wow ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie:) I cieszę się, że przesyłka dotarła:)

      Usuń