poniedziałek, 18 lutego 2019

Mini Sal BB II - "Sleep Parade" - rozpoczęty

Witajcie Kochani

Jak zapewne część z Was wie, Aga na swoim blogu ogłosiła kolejne testowanie wzoru Jej autorstwa.
Brałam już udział w testowaniu dwóch wzorów, które opracowała Agnieszka i z wielką chęcią wzięłam udział ponownie.
Tutaj możecie zobaczyć jakie cudo będziemy wyszywać.


Ja zdecydowałam się na haftowanie na Lnie Belfast o kolorze granitowym. Zarówno materiał jak i wszystkie kolory nici DMC mam już skompletowane.







Na wyhaftowanie całego wzoru mamy czas od 15.02.2019 - 14.02.2020.
Wzór podzielony jest na 4 części a na wyhaftowanie każdej z części mamy po trzy miesiące.
Powiem Wam, że u mnie już wczoraj postawiłam pierwsze krzyżyki:)

36 komentarzy:

  1. Powodzenia. Będzie piękny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego wspólnego wyszywania :)
    U mnie będzie ciut ciemniejszy len ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemne Haniu :-)
      Powiem szczerze, że jak przyszedł ten len to aż sprawdziłam jeszcze raz zamówienie bo w necie wyglądał mi na trochę ciemniejszy... Fakt że aparat też mi chyba trochę rozjaśnia.

      Usuń
  3. Bardzo ładny wzór.Miłego haftowania życze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudo się zapowiada, trzymam kciuki i już podziwiam za haftowanie na lnie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu... Trzymanie kciuków zawsze się przyda :-)

      Usuń
  5. Haft będzie piękny, misterny. Życzę dużo czasu, cierpliwości i dobrego światła. Podziwiam za haft na lnie. Chyba bym nie postawiła żadnego xxxx. Przyzwyczaiłam się do kanwy 14, czasem 16. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie.Dla mnie haft ma lnie to też spore wyzwanie, ponieważ mam problemy ze wzrokiem....ale spróbuję a co:)

      Usuń
  6. Będzie pięknie, Agatko!
    Ja też mam już wszystko skompletowane i jeszcze dziś postawię pierwsze xxx...
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko:)
      Cieszę się, że razem będziemy się bawić w haftowanie tego cudnego obrazka:)

      Usuń
  7. Oj zazdroszczę ;) Piękny materiał, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się ciekawie, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko to będzie piękny hafcik😃 Z przyjemnością będę śledzić postępy Twoich ××× Wzorek jest cudny,w pięknych kolorach. Pozdrowienia zasyłam:)) A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za miłe słowa:) Ja również przesyłam moc serdecznych pozdrowień:)

      Usuń
  10. Prawdziwe cudo, Agatko. Miłego haftowania.
    Buziolki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się jeszcze zastanawiam nad kolorem materiału :) Powodzenia w stawianiu krzyżyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu:) Fajnie, że też wyszywasz ten haft:)

      Usuń
  12. Będzie ciekawie! Miłego haftowania:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten len rzeczywiście wygląda na jasny szary! czy to na pewno nr 7025?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aga to napewno 7025. Moj nowy aparat bardzo mi prześwietla. Muszę jeszcze pobawić się ustawieniami w nim.
      Spróbuję zrobić fotkę starym aparatem.

      Usuń
  14. Śliczny jest ten wzór, to będzie piękny obraz.
    Serdeczności Agatko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miłego, wspólnego haftowania :).

    OdpowiedzUsuń