sobota, 9 lutego 2019

Choinka 2/19

Witajcie Kochani:)

W lutym powstała druga moja haftowana karteczka na zabawę organizowaną u Kasi -  xgalaktyki.
Karteczka z małym jelonkiem...takim świątecznym:)
Cieszę się, że udaje mi się mobilizować póki co do tworzenia kartek świątecznych z hafcikami.
Zamówiłam wczoraj po raz pierwszy kanwę plastikową i spróbuję też pobawić się z nią...może wyjdą jakieś fajne zawieszki choinkowe ( a tymi pięknymi zawieszkami to mnie bardzo Ewunia Gawlik zainspirowała, która tworzy prześliczne cudeńka - zresztą sami zobaczcie:)
A póki co zapraszam do obejrzenia mojej karteczki.

Oto banerek zabawy...


i moja kartka








Życzę Wam spokojnego weekendu:)
Pa, pa:)

44 komentarze:

  1. Śliczna karteczka Agatko.:) Pozdrawiam i życzę przyjemnie spędzonego weekendu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i również pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  2. No ale słodziak z tego jelonka :D Taki do schrupania :D
    Agatko, cieszę się że moje zawieszki tak Ci się podobają :) Koniecznie pochwal się co ciekawego wyszyjesz na kanwie plastikowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu. Myślę, że jutro powinnam już dostać przesyłkę z kanwą... Zobaczymy jak mi pójdzie :-)

      Usuń
  3. Urocza karteczka.
    Ja dzisiaj wyszyłam na ostatnim skrawku mojej plastikowej kanwy.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu:-) a ja będę na kanwie plastikowej dopiero debiutować :-)

      Usuń
  4. Śliczna kartka, bardzo ładne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sarenka ! I bez kanwy plastikowej cudnie wychodzą Ci hafty :-)
    Rozumiem, że w przypadku zawieszek na plastiku łatwiej wykończyć tył ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie.
      Co do zawieszek na plastiku. myślę, że są one bardziej stabilne, a co za tym idzie pewnie tył też łatwiej będzie wykończyć. Będę próbować pierwszy raz i sama jestem ciekawa:)

      Usuń
  6. Jelonek jest super Agatko, śliczną karteczkę zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko, przesłodki ten jelonek.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy jelonek! Fajna, prosta kartka, chociaż dodałabym jeszcze jedną warstwę papieru ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję...sama się zastanawiałam nad dodaniem jeszcze jednej warstwy ale jakoś nie mogłam jej wkomponować:)

      Usuń
  9. Prześliczny jest ten mały jelonek, to urocza karteczka Agatko.
    Cieplutko Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu i Tobie również przesyłam serdeczności:)

      Usuń
  10. Jelonek wyszedł obłędnie! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Agatko słodki ten jelonek , Fajna kartka powstała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękną karteczkę zrobiłaś z tym uroczym, haftowanym jelonkiem!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za miłe słowa:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  13. Słodkość ogromna z tej sarenki !
    Śliczną karteczkę zrobiłaś :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękną karteczkę przygotowałaś Agatko,z jelonka słodziak okrutny . Pozdrawiam słonecznie :}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za miłe słowa:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń