sobota, 26 listopada 2016

Urodzinowa karteczka i kolejna niespodzianka

Witam Was Kochani

Na początku bardzo Wam dziękuję za wczorajsze porady - zmieniłam przeglądarkę i rzeczywiście problem się rozwiązał. Co prawda w nowej przeglądarce blog zrobił mi się węższy (nie na całym ekranie jak to było wcześniej), po bokach są takie paski tła - ale z tym jakoś sobie dam radę....najważniejsze, że mam to moje upragnione "wyświetl więcej":)
Jesteście niezastąpione - bo ja w kwestiach informatyczno - blogowych to powiem szczerze ...szału nie ma:). Także raz jeszcze z całego serca dziękuję:)

A co dziś?
Ano, będzie karteczka urodzinowa dla nastolatki. Córka jest właśnie na urodzinach u koleżanki - i dla niej zrobiłyśmy dziś taką szybką karteczkę.







Ale to nie wszystko dziś.
Kilka dni temu, dokładnie w środę dotarła do mnie przesyłka od Małgosi naszej kochanej:) Jakiś czas temu zapytałam Gosię, gdzie kupiła takie piękne folkowe papiery, które użyła do jednej ze swoich prac. No i co? No i dokładnie te same papiery dotarły do mnie w środę....i jeszcze kilka innych i przydasie (piękne, różowe serduszko trafiło już na powyższą kartkę) i łakocie. I wszystko to od Gosieńki:)
Zresztą sami zobaczcie...



Gosieńko Kochana dziękuję Ci za te cudne prezenty. Mikusiowi bardzo spodobał się ten czarno - biały blok z kartkami i myślę, że wyczaruje dla niego jakiś mały albumik z tymi kartkami:)
Batonik właśnie podjadam...tak, tak właśnie w tej chwili....mniam:)

To jeszcze zdradzę Wam w tajemnicy, że tak bardzo spodobały mi się grudniowniki u Gosi na blogu, że sama właśnie robię jeden dla mojej córci. Właściwie to był pomysł Mikołaja, aby zrobić coś dla siostry.....i wymyśliliśmy, że zrobimy dla niej taki właśnie grudniownik. Myślę, że w następnym poście pokażę już gotowy albumik - bowiem jestem na 25 dniu grudnia - więc zostało mi niewiele do ukończenia:)

Życzę Wam Kochani spokojnego i pogodnego weekendu - u mnie szaro, buro i zimno na dworze:)
Pa, pa

23 komentarze:

  1. Sliczna kartka i piekne papiery dostalas, takze jestem przekonana, ze powstana kolejne cudownosci. A co to ten grudnowinik? Ciesze sie, ze problem sie rozwiazal:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamillko grudniownik to taki album - notes z kartkami na każdy dzień grudnia - żeby móc coś zapisać, wkleić zdjęcie, schować jakieś pamiątki w kieszonki:)
      Ja też się cieszę, że problem się rozwiązał:)

      Usuń
  2. Piękna kolorowa karteczka :) Niespodzianka świetna :)
    Pozdrowionka
    --------------
    https://magia-zdobienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci szczerze, ze czasem te kartki robione na szybko są najlepsze ☺ grudniownika jestem ciekawa ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Daria:) A post z grudniownikiem będzie za kilka chwil:)

      Usuń
  4. Karteczka jest bardzo ładna i kolorowa - na pewno się spodoba dziewczynie.
    Gratuluję przydasi, jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie - karteczka została wręczona wczoraj i mam nadzieję, że się spodobała:)

      Usuń
  5. Piękna kartka, Agatko!
    Kolorowa i radosna :)
    A prezenty z pewnością świetnie wykorzystasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko:)
      Prezenty z pewnością będą super wykorzystane:)
      Ściskam Cię gorąco:)

      Usuń
  6. Śliczna karteczka:-)
    Fajna niespodzianka:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie miałam pisać do Ciebie, o zmianie przeglądarki, ale widzę, że już załatwiony problem :) To super!
    Kartka piękna wyszła, ale to przecież wiesz dobrze :) Uwielbiam Twoje prace :)
    No a prezenty piękne dostałaś! Na pewno stworzysz z nich same cuda!
    Czekam na grudniownik :) Ja męczę na razie album, który nie wypalił :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu Kochana - a ja uwielbiam Twoje prace:) Ciekawa jestem tego Twojego albumu - i coś mi się wierzyć nie chce, że nie wypalił.....
      Grudniownik zaraz będzie na blogu - tylko mi się zdjęcia załadują:)
      Ściskam mocno:)

      Usuń
  8. Agaciu, piękna ta kartka, taka radosna i wiosenna, aż się ciepło na sercu robi.
    Już się nie mogę doczekać się grudniownika i albumu dla Mikusia. Oj, będzie co podziwiać!
    Tulę mocno, kochana.
    Ps. To tylko serce za serce<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, Twój serce jest ogromne:)
      Dziękuję za miłe słowa - karteczka mam nadzieję, że się spodobała:)
      Przesyłam moc uścisków:)

      Usuń
  9. Śliczności :)) aż się chce wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) A po dzisiejszej pogodzie to ja też chcę natychmiastowej wiosny, a najlepiej lata:)

      Usuń
  10. Prześliczna radosna kartka! Gratuluję pięknej niespodzianki :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna karteczka,wesoła i super niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń