niedziela, 20 listopada 2016

Świąteczny album

Witam Was w Kochani w to niedzielne południe.

Ostatnio mam zdecydowanie mniej czasu na robótkowanie, ale jeśli tylko okoliczności i czas pozwalają - głównie wieczorami, staram się coś tam działać....a to trochę krzyżyków postawić, a to coś papierowego stworzyć. I tak to przez kilka ostatnich wieczorów tworzyłam świąteczny albumik.
Zapraszam do oglądania, ale z góry uprzedzam, że znowu zrobiłam gafę (chyba robienie gaf przy albumach stanie się moim znakiem firmowym:):)
Otóż po ozdobieniu okładki papierami, i po zrobieniu i wklejeniu już dwóch stron, zauważyłam, że trzymam go do góry nogami. Za późno na jakiekolwiek poprawki, więc taki biały pasek z delikatnymi napisami na okładce jest po porostu do góry nogami. No cóż - moje gapiostwo zbiera plony:):) A jego efekt widać na pierwszym zdjęciu:)
Zapraszam więc do oglądania:)




i zbliżenie na dekorację okładki (wykorzystany scrapek od Gosi)
 













teraz dostrzegłam, że zapomniałam przywiązać wstążkę do tych dwóch tagów - ale to się akurat da poprawić:)




































A na koniec chciałam Wam pokazać karteczkę w wykonaniu mojej córci - którą zrobiła dla swojego brata....tak zupełnie bez powodu:)



Kochani Moi - z całego serca dziękuję Wam za to, że jesteście, piszecie, dzwonicie.
Dziękujemy za życzenia zdrowia dla Mikusia i za wsparcie.
Życzę Wam spokojnej i radosnej niedzieli:)
Pa, pa

41 komentarzy:

  1. Kochana widzę, że coraz pewniej czujesz się w papierkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak Iwonko - coraz pewniej się czuję w papierkach:)

      Usuń
  2. Agatko, album jest przepiękny, taki mega świąteczny!
    Wspaniale będzie przeglądać go wraz ze zdjęciami :)
    A może udałoby się na ten pasek do góry nogami nakleić kolejny?
    Sara zdolności scrapkowe wyssała z mlekiem Mamusi :)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko. Co do tego paska to będzie to trochę problemowe, ponieważ na tym białym pasku, z obu jego stron są naklejone wstążki, a poza tym od wewnątrz okładki te paski (zakończenia pasków i wstążek) są zaklejone już ozdobnymi kartkami i nijak teraz tego bym nie schowała ponownie. Chyba musi zostać tak jak jest:)
      Może w końcu się nauczę, że przy takim albumie trzeba zwracać uwagę na wszystko:)
      Ściskam Cię kochana:)

      Usuń
  3. To słodkie że córcia robi dla chorego brata karteczkę na pocieszenie :) Dobra z niej duszyczka :) Album zachwycający. Ja bym ten pasek zostawiła, widać, ze to ręczna robota i wszystko może się zdarzyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga...ta moja córcia to też taki rękodzielniczy dziobak jak mama:) A pasek musi zostać tak jak jest, nie ma rady:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  4. Prześliczny album na świąteczne wspomnienia! Ale masz zdolną córę :) Pozdrowienia dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu:) Cieszę się, że młoda też lubi robótkować:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  5. Piękne, świąteczne papierki :) Super je ze sobą połączyłaś, takie cudo ogląda się bardzo przyjemnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za takie wspaniałe słowa:)

      Usuń
  6. Prześliczny album a córcia bardzo zdolna i karteczka przeurocza.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Po pierwsze, to brawa dla Sary! Przepiękna kartka :)
    Po drugie, to ja nie wiem, jak Ty to robisz, że mimo tylu obowiązków i zawirowań, udaje Ci się jeszcze działać scrapowo! I to jak działać. Piękny album. Piękne papiery, super dodatki, wspaniałe maty na zdjęcia. Ekstra jest jednak ten efekt szycia na papierze :) Cudowny!
    Co do pomyłek - olać je! Bez nich nie byłoby takich cudnych prac. Sama omyłka się nie rzuca w oczy. Jak Ci już mówiłam, sama w swoim albumie zrobiłam dokładnie ten sam błąd co Ty - okleiłam papier do góry nogami :) Nie ma się co przejmować, bo efekt końcowy jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu Kochana...Ty to wiesz jak a duchu podtrzymać. Dziękuję Ci z całego serducha:) Są takie dni, że zmęczenie bierze górę i nawet nic w łapkę nie wezmę....ale jak tylko są siły i czas to sama wiesz jak to jest...aż człowieka korci, żeby coś robić:)
      Ściskam Cię Kochana:)

      Usuń
  8. Moim zdaniem w tworzeniu albumów doszłaś do perfekcji!
    Kartka od siostry dla brata jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko - do perfekcji jeszcze mi sporo brakuje. Jak tak oglądam jakie cuda tworzą inne dziewczyny z blogów to jeszcze mi spoooooro brakuje:)Ale najważniejsze, że sprawia nam to frajdę, prawda?
      Pozdrowienia przesyłam:)

      Usuń
  9. Piękny album i jaki pracochłonny tyle różności,każda strona pięknie ozdobiona..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu - ale mi się dzióbek uśmiecha, jak czytam takie słowa:)

      Usuń
  10. Wspaniały album! Zdolna córcia. Co tam paseczek, ja ostatnio zrobiłam odwrotnie kartkę ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu...masz rację, takie pomyłki rzecz normalna:)

      Usuń
  11. Agatko kochana, ten pasek z napisami wcale nie razi i spokojnie może tak zostać. Nawet nadaje to pewien smaczek.
    Podziwiam kartkę Córci dla Brata - i jej dobre, kochane serduszko. A Ciebie mocno tulę i mam zawsze w myślach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i z tego wszystkiego zapomniałam napisać, że album jest rewelacyjny:)

      Usuń
    2. Dziękuję Gosieńko:)Cieszę się z Twoich słów - bo dostać pochwałę z ust takiej mistrzyni albumów to już zaszczyt:)
      Ściskam Cię Gosiu cieplutko:)

      Usuń
  12. cudna kartka od siostry dla brata <3
    piękny świąteczny album :)))) ależ będzie pamiątka po latach!
    skłaniam się do sugestii Iwonki, jeśli jest taka możliwość to mogłabyś jeszcze raz nakleić nowy pasek papieru :) z poprawką czy bez album cudo!
    pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana za te słowa:) Z tym naklejeniem paseczka będzie jednak problem i jednak chyba musi zostać tak jak jest....ale co tam...świat się przez to nie zawali:)
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  13. album prześlicznie wyszedł, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i również pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  14. Przepiękny album, pełen fajnych świątecznych obrazków, takie lubię :))) a karteczka rewelacyjna! pozdrawiam obie zdolne artystki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za miłe słowa i pozdrowienia....mojej małej artystce rosną skrzydełka:)

      Usuń
  15. Fantastyczny album! karteczka również - talent po mamie :)
    Dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za odwiedziny:)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  16. Cudowny album, z każdym zdjęciem robiłam coraz większe oczy, że można stworzyć takie cudo :) Jakie świetne papiery i perfekcyjna robota, a niedociągnięcia? Ja nawet bym tego paska nie zauważyła, gdybyś o tym nie powiedziała, pomyślałabym że właśnie tak ma być :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za tak miłe słowa i pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  17. Śliczności stworzyłaś i córcia nie odstaje od Mamy!!! :) gratuluje Wam Dziewczyny świetnych prac!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko...ale Młoda cieszy się z tych słów:)

      Usuń
  18. Piękne są te Wasze prace :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoja córka ma na imię Sara ? Piękne imię, jak bylam w drugiej ciąży dałam mojemu mężowi dwa imiona dla córki do wyboru, Sara i Nina ☺ wybrał to drugie ☺ praca piękna, ale pewnie to juz wiesz ☺

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny! ale się napracowałaś!

    OdpowiedzUsuń