piątek, 25 listopada 2016

Pytanie techniczne

Witam Was cieplutko...

Kochani, ja dziś z zupełnie inną beczką. Mam pytanie w kwestii technicznej - dotyczy bloga.
Może któraś z Was coś mi poradzi. Otóż mam swoją listę czytelniczą - i bywa tak, że codziennie nie jestem w stanie być na blogu i komentować, ale jak mam czas to siadam i wchodzę właśnie w listę czytelniczą i po kolei odwiedzam blogi na których pojawiły się posty od najnowszych do najstarszych.
Od kilku dni blogger coś tam zmienił w wyglądzie i teraz jak wchodzę w listę czytelniczą to na pierwszym ekranie widzę np. ok 10 blogów na których ostatnio były komentarze. Jak dojechałam do dołu strony, klikałam w WYŚWIETL WIĘCEJ i otwierała się dalsza lista z blogami. I teraz właśnie od kilku dni nie widzę tego WYŚWIETL WIĘCEJ - no i np. nie widzę u kogo pojawił się jakiś post w dniu wczorajszym. Wiadomo na głównej stronie bloga, obok postów mam kilkanaście blogów, które mi się wyświetlają, ale na bloggerze mam listę kilkudziesięciu blogów (czyli wszystkich, które obserwuję).
Czy u Was też coś takiego się dzieje? Jak ewentualnie sobie z tym poradzić?
Nie chcę omijać, żadnego Waszego posta - a na chwilę obecną tak się niestety zdarza.

Z góry bardzo Wam dziękuję za wszystkie podpowiedzi:)

DOPISEK
Tak to właśnie u mnie wygląda, że ten napis jest schowany pod tym dolnym paskiem gdzie jest kursor. Zdjęcie poniżej pokazuje, że jestem już "zrolowana" do samego dołu....ale jednak coś się  jeszcze chowa pod nim....

16 komentarzy:

  1. Tez u mnie nie wyglada tak jak kiedys, nie wiem, czy dokladnie mam ten sam problem, ale wkurzylam sie jak kilka dni temu pozmieniali. Nie wiem czy wroci do stanu poprzedniego, czy to juz taka stala zmiana. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie Kamillko - człowiek przyzwyczai się do czegoś, a potem klops - i nie ma...

      Usuń
    2. Wyglad mam twlasnie taki, ale mam ten pasek wyswietl dalej, moze sprobuj inna przegladarke.

      Usuń
    3. Tak Kamillko, zmiana przeglądarki pomogła:)

      Usuń
  2. Agaciu, na samiutkim dole strony jest taki cienki, prawie niewidoczny paseczek i tam pisze "Pokaż więcej". Nie wiem z jakiej korzystasz przeglądarki, ale ja wchodziłam przez Google Chrome i przez Firefoxa i nie było problemu.
    Tulę mocno, kochana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu doszłam do tego, że ten napis u mnie jest ale schowany pod dolny napis i ni jak nie wiem jak go wyciągnąć spod dolnego paska.
      A korzystam Internet Explorer:)

      Usuń
    2. Agatko, weszłam przez Explorer i też mi ucina ten dolny pasek. Musisz więc chyba skorzystać z innej przeglądarki.
      Buziaczki:)

      Usuń
    3. Małgosiu masz rację, zainstalowałam Firefoxa i teraz wszystko jest ok:)

      Usuń
  3. Ja weszłam przed chwilą i mam "wyświetl dalej", czyli lista się rozwija i pokazuje dalsze blogi. Może przesunął Ci się pasek, albo rozdzielczość się zmieniła i dlatego nie widać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie Gosiu ten napis zjechał mi pod dolny pasek - ale nie potrafię go wyciągnąć....

      Usuń
  4. U mnie też pozmieniali stare było lepsze
    Mogę jednak wyświetlić wszystkie, wprawdzie od zmiany wchodzę tylko z telefonu jak jest na kompie nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozamieniane jest u mnie i niwy wygląd bloga jest beznadziejny. Ale! Jak dojeżdżam do dołu to mam tam wyświetl więcej drobnymi literkami napisane i po kliknięciu wyświetla się reszta blogów. Może to chwilowe problemy techniczne po zmianie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu coś z tym dolnym paskiem mam nie halo - bo ten napis wyświetl więcej schował mi się pod niego.....tylko jak go wydobyć?? Hmm....

      Usuń
  6. Denerwujące jest to, że zmienili i np. nie można sobie ustawić starej wersji, tak trochę bez pytania to zrobili. Ja mam ten pasek "wyświetl więcej", ale coś czuję że nie wszystkie nowe posty mi pokazuje tzn. nie wszystkich blogów, tak jakby wybierało konkretne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja to już taka jestem, że jak się do czegoś przyzwyczaję to ciężko u mnie ze zmianami:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń