niedziela, 27 listopada 2016

Grudniownik

Witam Was cieplutko

Dziś tak jak obiecałam będzie post o grudniowniku. Zrobiony został dla mojej córci, na prośbę jej brata.
Pierwszy raz tworzyłam album już zbindowany na gotowych kartach - i powiem szczerze, że robiło się całkiem fajnie:) Próbowałam wykorzystać resztki świątecznych papierów - których mam całkiem sporo, dlatego jest w albumie dużo zakładek, zrobionych właśnie z tych resztek.
To dziś będzie mało pisania, ale za to więcej zdjęć - zapraszam zatem do oglądania:)



























 
W małej kopercie - małe niespodzianki...





Tu córcia będzie mogła sobie schować życzenia urodzinowe które dostanie od koleżanek

 
Mała przypominajka o urodzinach brata:)


























Tak to prezentuje się mój pierwszy w życiu grudniownik - ale już wiem, że nie ostatni...., bo bardzo przyjemnie się go robiło:)

Kochani, dziękuję, że jesteście, że zaglądacie i piszecie. To dla mnie wiele znaczy.
Życzę Wam mnóstwa sił do zmierzenie się z kolejnym tygodniem:)
Pa, pa

39 komentarzy:

  1. Piękny! Myślę, że powstanie więcej ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu i masz rację. Powstanie więcej bo papierkowe robótki bardzo mnie wciagnęły.
      Pozdrawiam cieplutko:-)

      Usuń
  2. Oglądam, oglądam, oglądam...podziwiam, podziwiam...może i ja w końcu kiedyś zrobię taki grudniownik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj skuś się Aga, skuś. ... fajna zabawa z tym jest:-)

      Usuń
  3. Agatko, nie mogłam się doczekać...
    Jest śliczny, taki delikatny, a Córcia na pewno pięknie zagospodaruje wszystkie karty.
    Będzie cudowną pamiątką po latach...
    No i widzę, że bardzo imprezowy grudzień się u Was szykuje :)
    Miłego tygodnia, Kochana!
    Dbajcie o siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Iwonko:-)
      Grudniownik z pewnością jeszcze spuchnie. ..bo jeszcze wpadają do głowy pomysły co tam można dołożyć:-)
      A co do imprezowego grudnia to masz rację. Moje dzieci są grudniowe z poślizgiem 3 letnim:-)
      Także temat urodzin jest teraz w domu na topie:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  4. Tobie również spokojnego tygodnia💐
    Grudniownik świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały album :) jestem zachwycona ideą grudniownika! Ale przyznam szczerze że dowiedziałam się o nim dopiero w tym roku. Dwa lata temu także udokumentowałam nasze przygotowania do świąt, i powstała z tego fotoksiazka, piękna pamiątka, dzieci ją uwielbiają :))) ale taki ręcznie robiony album.... to jest dopiero cudo! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana:-)
      Ja prawdę powiedziawszy ideę grudniownika poznałam tak samo jak Ty. Spodobały mi się te robione przez Gosię z Papierowego Jarmarku ...no i musiałam sobie taki zrobić:-)

      Usuń
  6. Piękny grudniownik! Uzupełnianie go przyniesie z pewnością wiele frajdy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-) Myślę, że będziemy go razem z córcią uzupełniać:-)
      Przynajmniej może coś podpowiem jej:-)

      Usuń
  7. Zachwycający i wykonaniem, i dodatkami, które dobrałaś do tworzenia go!!! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie. Cieszę się z tych słów:-)
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  8. Ja to Kochana nie wiem, co mam Ci powiedzieć, napisać. Za każdym razem tu wchodzę, a Ty mnie zaskakujesz kolejnym cudnym projektem! Pytam się: jak, kiedy? Nie wiem, doprawdy nie wiem, jak Ty to robisz. Grudniownik przecudowny, piękne papiery, super wykorzystałaś wszystkie skrawki :) Będziecie mieć co robić cały grudzień - uzupełniając go :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Ewuniu Ty moja kochana:-)
      Ależ Ty piękne słowa piszesz. Dziękuję Ci z całego serducha:-)
      A kiedy? Jak?....no nie wiem hi hi. .. staram się każdą wolną chwilę wykorzystać na dziubanie:-) Choć bywają takie dni, że nawet nie mam możliwości nic zrobić w kwestii dziubania:-)
      Ściskam Cię cieplutko:-)

      Usuń
  9. Agatko, grudniownik jest wspaniały i tak cudnie wszystko dopasowałaś, każdy element ma swoje miejsce, a wszystko razem tworzy rewelacyjną całość. Widzę, że Dzieciaczki obchodzą urodzinki tuż po sobie:) I widzę, że tworzenie albumów to Twój żywioł. Czekam na więcej i mocno, mocno tulę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu dziękuję pięknie:-) Ale i tak Twoje albumy to dla mnie mistrzostwo:-) Jeszcze mi daleko do Ciebie:-)
      A moje dzieci są grudniowe. ..
      oboje wcześniaczki...miały się urodzić grubo po połowie stycznia. ..ale zachciało im się już Święta Bożego Narodzenia po drugiej stronie brzuszka spędzić:-)
      Ściskam Cię mocno:-)

      Usuń
  10. Super sprawa! Ja jeszcze nigdy nie robiłam, ale muszę się wziąć... Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-) I polecam, polecam. ..spod Twoich rąk na pewno wyjdzie cud miód albumik:-)
      Buziole;-)

      Usuń
  11. Podziwiam cierpliwość i gratuluje wykonania Agatko!!'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Kochana...te nasze pasje pozwalają nam się oderwać od codzienności i problemów.
      Pozdrawiam ciepło:-)

      Usuń
  12. Świetny album zrobiłaś, bardzo mi się podobają dodatki i jak to wszystko jest skomponowane :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję i również ciepło pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tylko jedno ciśnie mi się na usta: WSPANIAŁY!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna praca, jestem zachycona ☺

    OdpowiedzUsuń
  16. Hm... zawsze mnie zastanawiało po co się robi grudniowniki ;) ale patrząc na Twoj absolutnie rozumiem - obłędny klimat świąt!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomysłowy album i świetna pamiątka na przyszłość
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń