sobota, 5 listopada 2016

Wyzwanie scrapkowe

Witajcie Moi Kochani

Już drugi raz dołączam do zabawy u Ewy - Hubki , która brzmi "Scrapujemy przez 9 miesięcy".
W tym miesiącu tematem przewodnim były części ciała.

 
Mój wybór padł na "oczy". Jak zobaczyłam zdjęcie tej dziewczynki, jej spojrzenie i minkę - to wiedziałam, że trafi na kartkę właśnie do tego wyzwania.
Mam nadzieję, że Ewa zaliczy to moje zadanie:)
Jakość zdjęcia kiepska, ale sami rozumiecie - zdjęcie robione wieczorową porą, przy sztucznym oświetleniu:)
 
 






 
Bardzo serdecznie witam w gronie obserwatorów Zosię Migas - cieszę się bardzo, że do mnie zawitałaś:)
Życzę Wam wszystkim spokojnego, sobotniego wieczoru i udanej niedzieli:)
Pa, pa.

31 komentarzy:

  1. Kochana- zajrzyj do mnie- aleśmy się wstrzeliły!!!!!!!!!!!!!;-D Właśnie opublikowałam post! Super pracka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko, rewelacja! Taki trochę retro klimat, który uwielbiam. A spojrzenie dziewczyneczki bezcenne.
    Kochana, czy mogłabyś mi zdradzić czym zrobiłaś te perforacje na brzegach papierków? Efekt jest wspaniały.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosieńko Kochana te perforacje robię takimi specjalnymi wykrojnikami z przeszyciami - zobaczyłam je jakiś czas temu na kartkach u Gosi w Gosikowym Zakątku i też podpytywałam jej co to jest. Gosia mi wszystko wytłumaczyła i w ubiegłym tygodniu zakupiłam sobie takie wykrojniki:)
      Pozdrawiam cieplutko:)
      P.S. Zaraz naskrobię maila do Ciebie:)

      Usuń
  3. Super! Poradziłaś sobie świetnie! A u mnie kicha!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gosiu ale wierzę, że wymyślisz coś extra:)

      Usuń
  4. Piękna,subtelna,delikatna karteczka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, śliczna kartak i to hasło :) Trafiłaś w sedno! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza karteczka! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  7. No i co ja mam Ci napisać? Jak zwykle cudowna praca. Piękne detale, a sam pomysł na przedstawienie tematu po prosty bombowy! Cudowna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu...Twoje słowa to jak miód na serduszko:)

      Usuń
  8. Piękna karteczka, i śliczne to dziewczątko :) a te oczy...będą kłamać jak dorosną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aga....a te oczka czarują już od małego:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Hej , praxa świetna, podziwialam ja jyz na blogu Ewy, moj mail to daria.krys@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.....a scrapki już się robią:)

      Usuń
  10. świetna kartka, a postać dziewczynki idealnie wpasowałaś w temat :))))

    OdpowiedzUsuń