wtorek, 31 grudnia 2019

Mini Sal BB - część III

Witajcie Moi Kochani.

Daaaaawno mnie tu nie było. Różne zawirowania życiowe to sprawiły. Mam w myślach, planach, marzeniach aktywny powrót tutaj na dniach i trzymajcie za mnie kciuki, żeby to mi się udało.

Ale dziś mija ostatni dzień prezentacji kolejnej części haftu w Salu organizowanym przez Chagę.
Nie wiem czy Aga zaliczy mi ten kawałek, bowiem nie zdążyłam wyhaftować kawałka tła pod dzieciaczkami, brakuje też kilku krzyków przy książce.
Na dniach to nadrobię, no ale na dziś jednak nie mam 100% trzeciej części,
Wrzucę to co na dziś udało mi się zrobić.


A tak prezentuje się całość (no prawie:)


Kochani moi, z okazji zbliżającego się Nowego Roku składam Wam najserdeczniejsze życzenia - oby ten Nowy Rok przyniósł nam dużo dobrego, a odsunął na bok zmartwienia i troski. Oby dał wiarę w ludzi, że jednak warto im ufać, pomimo wszystkiego.

Ściskam Was mocno

8 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki Agatko i nie tylko za Twój powrót na bloga:) Niech Nowy Rok przyniesie Ci dużo dobrych chwil i pozytywnych myśli. Życzę Ci zdrówka i mnóstwa małych radości na każdy dzień nowego roku. Mocno ściskam!
    A haft jest prześliczny:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego w nadchodzącym roku. Niech spełniają się wszystkie marzenia i plany.

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko, cudny haft. Trzymam kciuki za Twój powrót na bloga i za pokonanie wszelkich życiowych zawirowań.
    Dużo szczęścia w tym Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam Twoje hafty nieustannie :) szczęscia i zdrowia w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki Agatko i Wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko, haft śliczny!
    Trzymam kciuki, aby udało Ci się tutaj wrócić i zachwycać nas swoimi pracami :-)
    Pięknie dziękuję za kartkę bożonarodzeniową i życzę Ci wszystkiego dobrego na ten rok :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymamy kciuki, czasem są sprawy ważniejsze niż blog. Wrócisz jak bedziesz mieć możliwość. Piękny obrazek a Chaga moze nie zauważy opóźnienia 😋. Życzę Ci pomyślności, zdrowia i czasu na swoje hobby. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę że wszystko się ułoży po twojej myśli,hafcik śliczny.

    OdpowiedzUsuń