czwartek, 15 sierpnia 2019

Mini SAL BB II - część druga i upominki

Witajcie Kochani

Jak wiecie, w tym roku po raz kolejny już biorę udział w Sal-u organizowanym przez Chagę.
Ponieważ, zbliża się termin publikacji drugiej odsłony naszego haftu, więc dziś na tapecie moje postępy...
Do poprzedniej ekipy dzieciaczków dołączyły kolejne





Uczestniczki tej zabawy, zobowiązane są także zgodnie z regulaminem zabawy o wykonanie dwóch upominków i wysłanie ich do Agi.
Jeden upominek będzie dla organizatorki zabawy czyli dla Agi, a drugi wejdzie do wspólnej puli.
Ja wykonałam dwa różne upominki. Starałam się zrobić to co umiem najlepiej.
Pierwszy może nie jest drobiazgiem, ale jak zobaczyłam jakiś czas temu, na jednej z fb grup scrapowych "Wsparcie na starcie"  ten shadow-box, od razu skojarzył mi się z Agą - te nożyczki i nitki i guziczki (przydasie hafciarki). A z tego co pamiętam, to Aga chyba ma słabość do nożyczek:) Dlatego postanowiłam, zrobić taki dla Agnieszki. Można tam na wierzchu umieścić swoje zdjęcie, to które tam jest obecnie jest tylko pokazowe.






Drugim upominkiem jaki zrobiłam do wspólnej puli, są ręcznie, robione przeze mnie kwiatki z foamiranu. Można je wykorzystać do różnych rzeczy - do przyozdobienia np. kartki, opaski na głowę itp.






Mam nadzieję, że "szefowa" przyjmie takie upominki:)
To tyle na dziś. Pozdrawiam Was ciepło i do następnego razu:)
Pa, pa

13 komentarzy:

  1. Fantastyczny box, mnóstwo pracy ale efekt wow :) brawo !!! kwiatuszki cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny haft i upominki . Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko, haft jest piękny. Podziwiam shadow box, ma w sobie coś magicznego. I jakie wspaniałe kwiaty zrobiłaś.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały haft Agatko i ten shadow box, no wow! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mogę tylko wydusić "wow" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. naprawde niesamowite postepy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haft niesamowicie się prezentuje. Nie mogę się doczekać końcowego efektu. Upominki są śliczne, shadow box wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne prezenty przygotowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne upominki, no hafcik to wiadomo ze cudny i uroczy:) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. Haft już podziwiałam na innych blogach :), piekne upominki, ja też kocham nożyczki :)

    OdpowiedzUsuń