środa, 1 maja 2019

Zapraszam na majowe wyzwanie blogu Do-Al(l) Kreatives

Witajcie Kochani

Mamy maj - moim zdaniem najpiękniejszy miesiąc roku. Też tak uważacie?
A skoro maj, to i ja zapraszam na Was na kolejne wyzwanie organizowane na blogu Do-Al(l) Kreatives.
Tematem majowego wyzwania są prace ukazujące mityczne stworzenia, wróżki.

A oto moja praca jaką stworzyłam na to wyzwanie, z pokolorowanym digiskiem od naszego sponsora.






Na Wasze prace czekamy do 31.05.2019 do godziny 18-tej. Nagrody funduje nasz sponsor BUGABOO DIGI STAMPS.


Zwycięzca otrzyma kupon do sklepu o wartości 12 euro.

17 komentarzy:

  1. Pięknie pokolorowany digisek i karteczka prawie gotowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kartka Agatko! No i te kolorki.... zakochać się można :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodka karteczka Agulek.:) Pozdrawiam i życzę radosnej majówki.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu. Ja Tobie również życzę radosnej majówki :-)

      Usuń
  4. uwielbiam wróżki! Pokolorowałaś! Brawo! A wiesz, że ja się spóźniłam na zodiakalne wyzwanie, bo czytałam główne zasady, a tam nie było , że do 18:-( jaka szkoda....Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu masz rację....mój błąd też, że nie napisałam na swoim blogu, że prace są przyjmowane do godziny 18-tej. Przepraszam.
      Już dokładam tę informację do tego posta.

      Usuń
  5. Agaciu, magiczna, bajkowa kartka - przepiękna. Maj kocham przede wszystkim za zapach bzu.
    Miłej majówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu. Ja też uwielbiam zapach bzu. Kaliny pięknie zaczynają kwitnąć.
      Udanej majówki Gosiu :-)

      Usuń
  6. Śliczna, dziewczęca praca :-) Stempelek pięknie pokolorowany :-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń

  7. Hi Agata,
    a wonderful card and I love the soft colors you used! Makes it a beautiful card for a woman to celebrate wonderful moments!
    Crafty greetings
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  8. Bajkowa karteczka :) Pozdrawiam Majowo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna wróżka, pięknie pokolorowana!
    Śliczniutka kartka!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń