wtorek, 14 maja 2019

Mini SAL BB II - część pierwsza

Witajcie Kochani

W tym roku, w lutym zapisałam się u Chagi na kolejną edycję haftu z serii Belle&Boo.
Już miałam przyjemność dwukrotnie testować wzory opracowane przez Agę, no i tym razem też nie mogłam się oprzeć pokusie haftowania kolejnego wzoru.
Jutro mija termin publikacji pierwszej, wyhaftowanej części wzoru, więc dziś pierwsza jego odsłona.
Od razu się przyznaję, że popełniłam kilka błędów i z pewnością sprytne oko Agi je wyłapie:)
Ale mam nadzieję, że "szefowa" mocno mi palcem nie pogrozi hihi:)
Wzór jest opracowany w najdrobniejszych szczegółach, dzięki czemu haftuje się przyjemnie, a dodatkowo praca z lnem ma tu też swoje ogromne plusy, ponieważ igła sunie gładko i praktycznie "haftuje się samo".

Oto pierwsza część parady dzieciaczków.








Wyczekuję już teraz dalszej części wzoru, bo z każdym kolejnym dzieciaczkiem haft robi się coraz piękniejszy.
Pozdrawiam i życzę Wam i sobie oby majowe ciepełko wróciło jak najsybciej.

22 komentarze:

  1. Agatko, pierwszy fragment w Twoim wykonaniu wygląda fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż taką złą "szefową" chyba nie jestem :) To są wasze Parady i możecie popełniać w nich "malutkie" błędy, bić nie będę. Poza tym mam dla was niespodziankę (tylko czasem krucho) i może moje notowania wzrosną :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś Ty Aga... Jaka zła szefowa :-):-)
      A o braku czasu to nawet nie mówię bo za chwilę to na zakręcie nie wyrobię:-):-)

      Usuń
  3. Cudowny haft, równie piękny jak poprzedni. I znowu podziwiam haft na lnie a szczególnie to perfekcyjne kontury.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kontury Aniu to już bez okularów nie da rady... Zresztą przy całym hafcie muszę się binoklami wspomagać :-)
      Starość na człowieka wchodzi hihi:-)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Śliczne są te dzieciaczki, Agatko.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny ten haft jakoś tak skojarzyły mi się te dzieci z „Dzieci z Bullerbyn" ;)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Agatko !
    Ślicznie dzieciaczki się prezentują :D
    Jednak haft na lnie to całkiem inna bajka,
    dla mnie bomba .
    Pozdrawiam serdecznie ;]
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wykonanie i piękny haft. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny jest ten haft! Przepięknie się zapowiada!

    OdpowiedzUsuń
  9. No i spaceruje gromadka, piekny haft :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. Hafcik jest przecudowny! Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastycznie wygląda ten fragment ☺️

    OdpowiedzUsuń