poniedziałek, 1 kwietnia 2019

Zapraszam na kwietniowe wyzwanie blogu Do-Al(l) Kreatives

Witajcie Kochani:)

Oto nadszedł kwiecień, a wraz z nim mamy dla Was nowe wyzwanie na blogu Do-Al(l) Kreatives.
Otóż w tym miesiącu bawimy się z naszymi znakami zodiaków.
Z pewnością łatwo odgadniecie spod jakiego znaku jestem:)
Do wykonania tej karteczki użyłam obrazka do pokolorowania który znalazłam w necie.







Na zwycięzcę czeka nagroda od naszego sponsora Simon Says Stamp w postaci bonu 25,00$ do wydania na zakupy w sklepie.





Serdecznie zapraszam Was do udziału w tym wyzwaniu.

20 komentarzy:

  1. Urocza karteczka :) już tego byczka gdzieś widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguniu. Grafikę do pokolorowania znalazłam w necie:)

      Usuń
  2. Pięknie pokolorowałaś byczka :-)Sympatyczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna! Zdecydowanie wywołująca uśmiech na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uśmiechnęłam się. :) Bo nie sposób tego nie zrobić na widok tak uroczej karteczki. :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też się uśmiecham na widok tego byczka:)

      Usuń
  5. Znakomita karteczka Agulek.:) Moja mama też jest spod tego znaku zodiaku. Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna , od razu buzia się śmieje na widok uroczego byczka😁
    Uściski ślę:))) Ania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kartka Agatko, śliczna i zabawna.
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, jak to się stało, że przegapiłam tego uroczego byczka, Agatko? Jest śliczny.
    Dziękuję za kartkę i życzenia i mocno ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka radosna kartka, uroczy ten byk :) Uśmiechnęłam się :)

    OdpowiedzUsuń