niedziela, 28 kwietnia 2019

Kartka na kwietniową zabawę u Ani

Witajcie Kochani

W kwietniu, w zabawie kartkowej u Ani, tematem przewodnim były symbole religijne. Moje kartki z tymi motywami już dawno do Was poleciały, ale dopiero dziś czas pozwolił mi na to, żeby je opublikować.
Oto banerek kwietniowej zabawy...




A oto moje karteczki





I jeszcze obowiązkowy kolaż.


Kochani przy okazji dziękuję z całego serca za kartki i upominki jakie od Was otrzymałam z okazji Świąt oraz moich urodzin. Oczywiście będzie osobny post, w którym pokażę te wszystkie śliczności jakie od Was otrzymałam - właśnie jestem na etapie tworzenia go.

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanej niedzieli.
Pa, pa:)

22 komentarze:

  1. Przepiękne kartki!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kartki, Agatko, a ta drugą mogę się cieszyć na żywo.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczki i jedna z nich jest moja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lideczko i cieszę się, że jedna dotarła do Ciebie :-)

      Usuń
  4. Agatko super kartki, dziękuję za udział w zabawie.
    Pozdrawia serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aneczko. Dzięki Twojej zabawie miałam na czas przygotowane kartki na Święta :-)

      Usuń
  5. Podobają mi się te kartki są utrzymane w tradycyjnym stylu . Pozdrawiam i czekam na następny post:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne, ja mam zawsze trudność "świętymi" kartkami, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne karteczki Agatko.:) Pozdrawiam milutko i życzę udanego tygodnia.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu, dla Ciebie również udanej majówki życzę :-)

      Usuń
  8. Powstały piękne kartki :) Kolory pierwszej bardzo wyraziste super.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również przesyłam pozdrowienia :-)

      Usuń
  9. Piękne karteczki powstały na Anulkową zabawę .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń