niedziela, 20 stycznia 2019

Kartka z Rogatym 1/12

Witajcie Kochani

Święta na okrągło to kolejna, kartkowa zabawa do której dołączam w tym roku. Bawiłam się z Rogatym już wcześniej, ale z różnych przyczyn w ubiegłym roku miałam sporą przerwę.
W tym roku, korzystam z weny, która póki co dość mocno mnie ogarnęła i tworzę karteczki, a nawet co więcej - powstaje u mnie sporo małych hafcików - które także wykorzystam do tworzenia kartek, ale o tym później

W styczniu, na Rogatym tworzymy świąteczną karteczkę wg mapki

Oto moja karteczka, jaka powstała






Cieszę się bardzo, że póki co daję radę tworzyć kolejne karteczki, bo jak nadejdą święta to będą jak znalazł, aby Was nimi obdarować:)
Buziaki i do następnego razu:)
Pa, pa:)

44 komentarze:

  1. Uroczy Rogaś ! Śliczna interpretacja mapki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetna kartka! Rogaś jest przecudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu. Rogaś wpadł mi w ręce zupełnie przez przypadek:)

      Usuń
  3. Świetna kartka, bardzo pomysłowa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała :) jelonek urzekający :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna! Fajna grafika, buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajny Rogaty, aż mi się buźka do niego uśmiechnęła. Super karteczka Agatko. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka, świetnie zinterpretowałaś mapkę!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i także serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Jelonek wymiata, cudna karteczka! Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maks:) Witam Cię serdecznie w swoich progach:)

      Usuń
  9. Świetny ten rogaty :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Agatko, rewelacyjna interpretacja mapki i nawet rogaś się na niej znalazł.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu. Rogaś wskoczył sam nie wiadomo jak i kiedy:)

      Usuń
  11. Ciekawie zinterpretowałaś mapkę. Podoba mi się. Renifer śliczny, świąteczny. Ja swoją też zrobiłam, czeka w kolejce do publikacji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że początek roku u Ciebie taki owocny! :) oby tak dalej, niech się dzieje!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna kartka. Zapraszam do siebie na candy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczną kartkę zrobiłaś :).

    Jelonek w sweterku jest cudny :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-)
      Cieszę się, że jelonek wpadł Ci w oko :-)

      Usuń
  15. świetny pomysł, karteczki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna:) świetnie dobrane dodatki do kompozycji

    OdpowiedzUsuń