środa, 16 stycznia 2019

Choinka 2019 - 1/12

Witajcie Kochani

Pora na zaprezentowanie karteczki, która powstała na zabawę u Kasi -  xgalagtyki - Choinka 2019.
Kiedyś, moją jedyną pasją było stawianie krzyżyków. Trzy lata temu poznałam co to scrapbooking i przepadłam. Nie znaczy to, że nie haftuję. Cały czas staram się to robić, ale jakoś faktycznie mało prezentuję na blogu ostatnio moje hafciarskie postępy - i to chcę zdecydowanie zmienić.
Tymczasem w zabawie u Kasi robimy co miesiąc jedną pracę związaną z tematyką Bożego Narodzenia, ale jednocześnie musi to być haft.
I to mnie bardzo cieszy, bo nie zawsze mam możliwość popracowania nad dużym haftem, a dzięki tej zabawie, powstaną małe hafciki - które wykorzystam do robienia świątecznych kartek.
Oto banerek zabawy.



I moja pierwsza karteczka ze świątecznym hafcikiem. Kiedyś już haftowałam ten uroczy wzorek i postanowiłam go powtórzyć:)




i zbliżenie na Panią Misiową

 
 

To tyle na dziś.
Życzę Wam uśmiechu na buzi i do następnego razu:)
Pa,pa:)

45 komentarzy:

  1. Śliczności ta świąteczna Misia i te piękne błyszczące gwiazdki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeurocza :) uśmiechy równiez dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak jest taki śliczny hafcik to w sumie nic do kartki już nie trzeba...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zawsze problem, żeby zrobić fajną kartkę z haftem.

      Usuń
  4. Jaka ta Misiulka jest śliczna! I jaka piękna kartka, Agatko.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu:) Ta Misiulka też mi się podoba:)

      Usuń
  5. Przeurocza karteczka Agatko, hafcik wygląda ślicznie.
    Przesyłam uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu:) Ja Tobie również przesyłam uściski:)

      Usuń
  6. śliczna w swej prostocie do haftu czasem nie potrzeba nic więcej
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza Misia :) Kartki z hafcikami mają jednak to coś! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu:)
      Takie małe hafciki są idealne do robienia w łóżeczku przed snem:)

      Usuń
  8. Przeurocza Pani Misiowa.:) Piękny hafcik Agatko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny, radosny hafcik i piękna karteczka!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka słodka misia, fajna karteczka Agatko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wkomponowałaś cudnego misia w kartkę. Nigdy nie szyłam konturów w hafcie a to podkreśla jego urok. Muszę popróbować, choć wydaje mi się to trudne. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. A co do konturów to wcale nie są takie trudne, ale wierzę, że najtrudniej spróbować:) Zachęcam bardzo:)I również cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Wspinała kartka, śliczny hafcik!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  13. Widząc tak słodkie hafty trudno się nie uśmiechnąć. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie:) Takie super komentarze sprawiają uśmiech:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń