środa, 19 grudnia 2018

Wymianka kartki BN 2018

Witajcie Kochani

W tym roku wzięłam udział w wymiance BN, którą zorganizowała Ula.
Moją wymiankową parą została Basia. Cieszyłam się tym bardziej, bo miałam już okazję poznać Basię w ubiegłym roku we Wrocławiu. A w tym roku udało nam się latem spotkać z Basią nad morzem, przy kawce i poplotkować:)
Basia obdarowała mnie AŻ dwoma przesyłkami, które zawierały same wspaniałości (słodkości i przecudnie stworzoną karteczkę. Ależ było radochy przy otwieraniu przesyłki:)
Zresztą zobaczcie sami.










 karteczka to takie czary-mary, bo po pociągnięciu za boczny tag,jelonek odwraca się na drugą stronę i mamy zupełnie inny widok


Ja natomiast pokażę Wam jaka karteczka poleciała do Basi (bo reszty upominków najzwyczajniej zapomniałam obfocić:)



Basiu jeszcze raz dziękuję za wspaniałe prezenty i piękną karteczkę:)
A Tobie Uleńko za zorganizowanie wymianki.

29 komentarzy:

  1. Hehehe... takich co swoje zapomnieli obfocić to więcej jest ;) ale u Basi można zobaczyć :) wspaniale obdarowałyście się wzajemnie :) dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Uleńko, wymianka wspaniała. Fajnie, że wpadłaś na pomysł zorganizowania jej:)

      Usuń
  2. Wspaniałe upominki otrzymałaś w tej wymiance :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko! Same wspaniałości otrzymałaś - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą Krysiu i również cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  4. To cudownie, że udała nam się wymianka ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko świetne prezenty od Basi dostałaś, a Twoja kartka przepiękna, grafika mnie urzekła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję za miłe słowa. Ściskam Cię mocno:)

      Usuń
  6. Taka wymianka przynosi wiele radości. Pozdrawiam i życzę zdrowych, rodzinnych, ciepłych świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, taka niespodzianka to sama radość. Ja również pozdrawiam i życzę spokojnych i radosnych Świąt:)

      Usuń
  7. Super są te kartki! Pozdrawiam i życzę radosnych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również przesyłam serdeczne życzenia:)

      Usuń
  8. Wspaniałe upominki :)
    Zdrowych, pogodnych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      JA również życzę radosnych Świąt:)

      Usuń
  9. Agaciu, piękne podarunki.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu i również mocno ściskam:)

      Usuń
  10. Wspaniała wymianka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Znakomite niespodzianki.:) Pozdrawiam serdecznie Agatko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudne niespodzianki....przesyłam uściski Madziu:)

      Usuń
  12. Pięknie wykonane kartki :D Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt Bożego Narodzenia!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale się fajnie wymieniłyście :) Widać że wymianka bardzo udana.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prezenty dostałaś Agatko, Twoja karteczka również jest zachwycająca :)
    Życzę Ci spokojnych i zdrowych Świąt!
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń