poniedziałek, 24 grudnia 2018

Świąteczne życzenia i podziękowania

Kochani Moi

życzę Wam takich Świąt Bożego Narodzenia o jakich marzycie, by spełniły się te nadzieje małe i duże...po prostu życzę Wam gwiazdki z Nieba:)

A tymczasem gorąco dziękuję za kartki i prezenty otrzymane od Was..





















Od Ewci - która obdarowała mnie i moje dzieci cudownymi upominkami


niestety Sary słodki upominek nie doczekał sesji foto:)





Kochane Moje - z całego serca dziękuję Wam za pięknie kartki. Ewuniu - Tobie za wspaniałe prezenty. Wszystkim dzióbki się uśmiechały:)
Ściskam Was mocno i świątecznie:)


14 komentarzy:

  1. Agatko, spokojnych i radosnych świąt spędzonych w rodzinnej atmosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agaciu radosnych i błogosławionych Świąt :) dziękuję za karteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia oraz szczęśliwego Nowego:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny czas, zdrowia i pogody ducha na ten świąteczny czas

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Ci Agatko za życzenia! Tobie i Twoim bliskim również życzę Świąt rodzinnych, ciepłych, radosnych i odrobinę refleksyjnych. Przesyłam uściski :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko, życzę Ci radosnych i rodzinnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokój ludziom na ziemi,
    a w niebie cisza gwiazd,
    grają anieli, świat się chlebem dzieli,
    noc ma dzisiaj świąteczny blask.
    Radosnego Świętowania narodzenia Bożej Dzieciny dla Ciebie, Kochana Agatko i Twoich bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dostałaś cudne karteczki i podarunki :).

    Wesołych Świąt :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Radosnych świąt i spełnienia marzeń w nadchodzącym kolejnym roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spokojnych Świąt Piękne kartki

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne karteczki i podarki :) mam nadzieję, ze moja tez dotarła :) najlepsze życzenia Noworoczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguniu - nie dotarła:(
      Ale może jeszcze dotrze....
      Pierwszy raz mam tak, że karteczka do mnie nie dotarła...więc mam nadzieję, że Poczta Polska jej nie zgubi.
      Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

      Usuń
  12. Dziękuję Aguś za kartkę:) Jest piękna:)

    OdpowiedzUsuń