niedziela, 1 lipca 2018

Zapraszam na lipcowe wyzwanie na blogu Do-Al(l) Kreatives

Witajcie Kochani:)

Po raz kolejny znów inspiruję na blogu Do-Al(l) Kreatives. 
Tematem lipcowego wyzwania jest praca związana z tematyką kuchenną.
U mnie są to dwie prace, obie wykonane z pomocą mojej córci, a wręcz druga praca jest w 100% autorstwa Sary.

Pierwsza karteczka z kolorowymi muffinkami - pomysł córci






No i druga inspiracja pod którą się podszywam hihi - tort czekoladowy z owocami wg Sary.
Powiem Wam, że jest przepyszny:)


Zachęcam Was do wzięcia udziału w wyzwaniu:)

12 komentarzy:

  1. Jak apetycznie u Was...:) Fajna karteczka i super tort. Pozdrawiam i życzę mile spędzonej niedzieli.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwie inspiracje baaardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ mi apetytu narobiłaś tym ciachem....wygląda bardzo kusząco!!!
    Karteczka prześliczna:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś dla ducha i coś dla brzucha :))) Świetna karteczka Agatko ale przyznaję, że ciacho mocniej działa na wyobraźnię. Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodkości mniam, mniam aż ślinka cieknie. Kartka z babeczkami extra.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wspólnie działacie w kuchni i nie tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko! Obie inspiracje są Wspaniałe - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam... zrobiłam się głodna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, wielkie brawa dla Ciebie i Sary. Na torcik chętnie bym do Was wpadła.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. wow jak przyjemnie słodko i pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniam! I torcik i babeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze muffinki. Piękna kartka, fajna kolorystyka. Jest bardzo radośnie. :) Taki torcik to chętnie zjadłabym. Miłego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń