środa, 30 sierpnia 2017

Shadow Box

Witam Was serdecznie:)

Przychodzę dziś do Was, aby pokazać i pochwalić się co nowego stworzyłam. Otóż będzie to shadow box.
Będąc ostatnio na warsztatach craftowych (ale o tym później) we Wrocławiu, zakupiłam kilka baz do shadow box-a ze Snip-Artu, bo widziałam rożne, piękne prace stworzone z udziałem tego pudełeczka i też miałam ochotę spróbować.
A, że nadarzyła się okazja, bo potrzebowałam podarować coś od serca komuś - to siadłam i zaczęłam zabawę z mediami, farbkami, szablonem, tekturkami,  papierem i wszystkim co miałam pod ręką. Większość kwiatków, które tutaj użyłam są mojej produkcji:)
A oto efekt mojej zabawy....







i na ścianie...


kilka zbliżeń na drobiazgi...





dwa ostatnie zdjęcia w plenerze, zrobione przez moją córcię




Powiem Wam, że bardzo, ale to bardzo spodobało mi się tworzenie z taką bazą shadow box. Można sporo w niej zmieścić, a to co tam stworzymy zależy tylko od naszej wyobraźni.
Pozdrawiam wszystkich bardzo gorąco i do jutra:)
Pa, pa:)


P.S. Mały dopisek


Zgłaszam pracę na wyzwanie Miszmasz Papierowy



A także na wyzwanie Snip - Artu

 
 
http://snipart-pracownia.blogspot.com/2017/08/wyzwanie-30-challenge-30.html

33 komentarze:

  1. No zaszalałaś, Agatko - piękny shadow box!
    Dla mnie mediowanie, farby i szablony to ciągle magia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko:)
      Ja w dziedzinie mediowana to raczkuję dopiero. Też jeszcze nie ogarniam tego wszystkiego, ale pomału się uczę...to tu oglądam filmiki, to tam poczytam, czasem jakiś fajny warsztat zaliczę i coś nowego się dowiem....

      Usuń
  2. Śliczne pudełeczko, dużo pracy w nie włożyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatuś, przepiękny ten shadow box, zachwycające są pastelowe kolorki i romantyczna dama.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu za Twoje przemiłe słowa:)
      Ściskam mocno Kochana:)

      Usuń
  4. Byłaś znowu na spotkaniu we Wrocławiu ? Zazdroszczę !!!
    Śliczna praca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu byłam tylko w sobotę....tym razem z przyczyn rodzinnych nie mogłam sobie pozwolić na dłuższy pobyt.
      Ale i tak się cieszę, bo korzystałam z dwóch warsztatów.

      Usuń
  5. Piękne pastelowe kolory! Na pewno sprawi wiele radosci obdarowanej osobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu:) Obdarowanej osobie bardzo się spodobało, więc i ja bardzo się cieszę:)

      Usuń
  6. Świetne:))od dawna mam ochotę stworzyć taki box,ale ciągle coś staje na przeszkodzie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko...spróbuj, zachęcam Cię mocno - bo fajna zabawa z tym jest:)

      Usuń
  7. slicznie a zdjęcia na wrzosach to po prostu rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu:)....no mały paparazzi mi w domu rośnie:)

      Usuń
  8. Agatko piękna praca. Ile tam cudnych rzeczy w środku jest. Widać że bardzo się lubisz z mediami .
    Pozdrawiam i miłego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aneczko:) No tak jakoś wciągam się w to mediowanie, choć sporo jeszcze nie wiem co do czego, itd.
      No ale od czego kochany YouTube jest no nie?
      Ściskam mocno:)

      Usuń
  9. Przepiękna praca- bardzo mi się podoba. Serdecznie pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow przepiękna praca media to nie dla mnie poki co przy maluchach, moze kiedys :) a warsztatów zazdroszcze :):):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Dorotko - kochana jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie! Dziękujemy za udział w wyzwaniu SnipArt! Pozdrawiam bardzo serdecznie -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Szaleństwo w czystej postaci! Piękna praca, wspaniałe kolory, faktury, dodatki, połączenia - cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo radosna praca.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To jest super! Podoba mi się taka forma prac, pięknie to wszystko skomponowałaś ...
    A warsztatów zazdroszczę (pozytywnie oczywiście) :)

    OdpowiedzUsuń