sobota, 9 marca 2019

Kartka na marcową zabawę u Ani

Witajcie Kochani:)

W tym miesiącu nadal bawię się w kartkowanie u Ani.
Nadal obwiązuje nas ta sama paleta kolorów - czyli ...ta z poniższego banerka, ale w marcu na karteczkach ma się znaleźć wszelako rozumiane wielkanocne jedzonko.



Oto moje interpretacje tego tematu. Karteczka z czekoladowymi słodkościami.
Powstały z rozpędu jeszcze dwie....ale zupełnie zapomniałam w nich o trzymaniu się palety kolorów i niestety na tą zabawę się nie nadają.





Pozdrawiam Was serdecznie:)
Do usłyszenia..pa, pa:)

39 komentarzy:

  1. O kurza twarz ale cudna kurka;)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodko u Ciebie Agatko.:) Super karteczka.:) Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu i również przesyłam pozdrowienia:)

      Usuń
  3. Piękna i smakowita kompozycja :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam, czekoladowe! Kusisz!
    Super kartka... i jedzonko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesłodka kartka, Agatko.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam, jakie smakowite karteczki!
    Pozdrawiam Agatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu i ja również pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  7. O, to jest jedzenie jakie lubię :-)
    Świetna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest przecudna! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza i bardzo pomysłowa karteczka!
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu i moc uścisków dla Ciebie:)

      Usuń
  10. jaka urocza i apetyczna kurka. Piękna kartka!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko i Tobie również przesyłam pozdrowienia:)

      Usuń
  11. Śliczna kartka, a czekoladowe słodkości kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mniam Agatko jakie smakołyki na Twojej kartce . Super jest . Tylko proszę jeszcze o nakarmienie żabki :-)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już żabkę podkarmiłam, dziękuję Aniu za przypomnienie, bo ja gapa zapomniałam:)
      Buziaki:)

      Usuń
  13. Piękna karteczka Agatko , taka do schrupania dla miłośniczki czekolady :}
    Super się spisałaś , pozdrowienia ślę :}Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za miłe słowa:)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  14. Agatko, karteczka jest śliczna, słodka i smakowita 😃
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo smakowita i słodka karteczka Agatko 😃 Super!
    Pozdrawiam serdecznie:))) A.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku aż ślinka cieknie na widok czekoladowych dodatków.Piękna karteczka.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń