wtorek, 13 listopada 2018

Świąteczne kartkowanie

Witajcie Kochani

To, że jest mnie na blogu bardzo mało, nie oznacza, że nic u mnie się nie dzieje. Staram się działać pomalutku i w tym roku dość wcześnie zaczęłam tworzyć świąteczne kartki. Powstało już ich całkiem sporo - ale robię je pomału, bez pośpiechu, na tyle ile mogę sobie w danej chwili pozwolić.
Oto część moich prac. Kolejne pokażę w następnym poście.
Zapraszam do oglądania.


Mój pierwszy shaker-box






























To tyle na dziś.
Pozdrawiam Was bardzo cieplutko i do następnego razu.
Pa, pa:)

42 komentarze:

  1. Agaciu, cudowne karteczki, a szczególnie shaker box - niezwykły po prostu.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu:)
      Shaker nie wyszedł mi na pierwsze za dobrze....ale pierwsze koty za płoty:)
      Buziaki:)

      Usuń
  2. Śliczne i bardzo różnorodne karteczki a kwiaty po prostu bajeczne.
    Serdeczności Agatko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko, piękne kartki przygotowałaś :) A ta z mikołajem zauroczyła mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie śliczne, a najbardziej druga i trzecia - dzięki uroczym obrazkom.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo - te małe stempelki przeleżały u mnie od zeszłego roku i teraz nadeszeła ich pora na wykorzystanie:)

      Usuń
  5. Przepiękny ten wiersz :) piękny shaker :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguniu - jak dobrze pamiętam, to ten wierszyk to zeszłoroczny zakup digisków w I love digi.

      Usuń
  6. Śliczne karteczki, chyba nie potrafiłabym wybrać jednej najpiękniejszej. Dobrych dni Agatko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu:)
      Dobrych dni przyjmuję w każdej ilości:)

      Usuń
  7. Agatko! Jaki śliczny hurcik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyżby moje oko dostrzegło piękne "kolorowanki"?

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko! Wszystkie karteczki są Przeurocze, Ale piąta najbardziej mi się podoba - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne są te kartki i wpadły mi w oko ścinkowe bazy , muszę i ja kilka zrobić bo sporo tych ścinków się już nazbierało.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo tych karteczek zrobiłaś. Wszystkie podobają mi się ale szczególnie zwróciłam uwagę na te ze ścinkowym tłem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. O matko! Jakie piękne!! Cudne te Twoje karteczki!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękności stworzyłaś!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. O rany ile super karteczek zrobiłaś, nieźle. Mi najbardziej w oko wpadał ta okrągła z ptaszkiem, bo lubię takie "klimaty" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietne, i jakie różnorodne!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Very pretty cards. Wonderful layouts and images.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ech wszystkie sliczne, nie umiem wybrac najpiekniejszej. Pozdrawiam serdecznie Agulku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te misiaki słodziaki skradły moje serce, a reszta też niczego sobie:). Sporo pracy włożyłaś we wszystkie karteczki:) Pozdrawiam cieplutko:).

    OdpowiedzUsuń
  19. Te misiaki słodziaki skradły moje serce, a reszta też, że ho ho:). Sporo pracy włożyłaś we wszystkie karteczki:) Pozdrawiam cieplutko:).

    OdpowiedzUsuń