sobota, 26 maja 2018

Exploding box z okazji 50 - lecia ślubu

Witajcie Kochani...

Jakiś czas temu zostałam poproszona o zrobienie "czegoś" na uroczystość 50 - lecia ślubu.
No i tym sposobem powstał u mnie kolejny exploding box.
Przepraszam za jakoś zdjęć, ale były robione w niesprzyjających okolicznościach, szybko, tuż przed oddaniem pracy...
I powiem Wam, że moje boxy powstają na bazach z Goat Box - i jestem z nich bardzo zadowolona:)
Tekturka 3D - sofy z CraftyMoly.















Pozdrawiam Was gorąco i dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze.
Udanego weekendu:)
Pa, pa):

15 komentarzy:

  1. Śliczny box, ptaszek i kwiatuszki skradły serce.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny box! Pięknie ukwieciłaś ławeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudności! Przepiękna kompozycja kwiatowa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko sliczny jest, a ten środek wprost cudny :) Pozdrawiam Cię gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lideczko:) Ja też Ciebie gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Agaciu, ten box jest fantastyczny. Kompozycja z ukwiecona kanapą i ptaszkiem to prawdziwe arcydzieło.
    Mocno ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu dziękuję Ci Kochana za tak miłe słowa:)
      Uściski:)

      Usuń
  6. Super!!! Wszystko tak pieknie dopasowane ;)

    OdpowiedzUsuń