wtorek, 24 kwietnia 2018

Kolorowanie Gorjuss

Witajcie Kochani:)

Jakiś czas temu udało mi się troszkę pobawić z kolorowaniem stempelków. Szału nie ma, bo zrobiłam tylko dwa stemple. Jeden powędrował na karteczkę, która poleciała do Małgosi





A drugi pokolorowany i wycięty czeka na swoją inspirację...


Koloruję jak umiem, a że słabo umiem to wychodzi jak wychodzi:) Ale cały czas trenuję.
Bardzo lubię całą tę serię Gorjussek - mam ich jeszcze kilka, więc jest co kolorować:)

Pozdrawiam Was cieplutko i do następnego razu:)
Pa, pa:)

26 komentarzy:

  1. No ja bym tak nie pokolorowała :) Śliczne te Gorjusski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu....ale do ślicznego kolorowania to mi jeszcze daleko ho ho:-)

      Usuń
  2. Cudne, ja też tak bym nie umiała. Pozdrawiam Aguś.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślę że doskonale byś sobie poradziła:-)

      Usuń
  3. Świetnie pokolorowane! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu i również ciepło pozdrawiam:-)

      Usuń
  4. Agatuś, ale to kolorowanie ślicznie Ci wychodzi, ja jestem pod wrażeniem. A czym kolorujesz? Ja próbowałam kredkami akwarelowymi, ale nijak mi nie wychodzi. Buziaki pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lideczko koloruję promarkerami. Choć powiem Ci ze kredkami tez kiedyś robiłam.
      Pozdrawiam Cię serdecznie:-)

      Usuń
  5. Agaciu, każdy kiedys zaczynał. Mnie na początku anie wychodziło tak ładnie jak Tobie :) Trzymam kciuki, jest bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Aguś gdzie mi do Ciebie. ...Twoje kolorowane obrazki to mistrzostwo Kochana:-)

      Usuń
  6. Myślę, że jesteś dla siebie zbyt surowa. Ślicznie wyszło!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne Gorjusski, Agatko!
    Pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatuś, a ja uważam, że kolorujesz świetnie. Jeszcze raz dziękuję za tą przepiękną karteczkę, która ucieszyła moje oczy i serce.
    Mocno, mocno tulę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastycznie pokolorowane dziewczynki i jakbyś nie napisała że to Ty je kolorwałaś, to powiedziałabym że są wydrukowane:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Agatko! Bardzo Pięknie są pokolorowane - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie pokolorowane i gustownie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie koloruję stempelków ale moim zdaniem wyszło ślicznie. Karteczka jest przeurocza i pełna wdzięku.
    Pozdrawiam Cię Agatko bardzo ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kolorowanki, urocza karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Gourjuski!!!Wyszlo bardzo fajnie! proszę o więcej!

    OdpowiedzUsuń