poniedziałek, 30 października 2017

Mini Sal BB - część czwarta

Witajcie Kochani

Przedwczoraj udało mi się postawić ostatni krzyżyk w czwartej już części Mini Salu BB - który organizuje Chaga.
Wzorek ma niesamowitą lekkość i jego wyszywanie to czysta przyjemność, i nawet backstiche idą jak po maśle:):)

Zatem zapraszam do oglądania moich postępów...fotki trochę kiepskie, bo robione wieczorem, przy sztucznym świetle.

Oto kolejna odsłona haftu - IV część





i cała plejada dzieciaczków..


Dzieciaczki są cudne...ale trochę już, pomału robi się smutno, że przed nami została tylko ostatnia część do wyhaftowania. Mam nadzieję, że nasza zdolna Aga nie da nam długo czekać na kolejny wzorek:)

Przesyłam serdeczne pozdrowienia:)
Pa, pa:)

33 komentarze:

  1. Przedszkolaki cudnie maszerują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko! Wspaniały haft, Piękna ta gromadka - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :)
    Umknęło Ci troszkę konturów na drążku od flagi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No rzeczywiście...teraz po Twoim komentarzu zauważyłam.....gdzieś mi umknęło...

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Kolejny świetny wzór zaprojektowany przez Agę:)

      Usuń
  5. Ale sobie fajnie te dzieciaczki u Ciebie Agatko maszerują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam te haftowanki, sa urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no proszę:))cudny hafcik:)a ja jestem pełna podziwu dla Chagi,że zauważyła co Ci umknęło:)))niesamowite:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też Bożenko jestem pełna podziwu....ja przecież miałam go przed własnymi oczami i nie zauważyłam:)

      Usuń
  8. Cudny jest ten hafcik z dzieciakami , będzie chyba mały problem z oprawą , bo takiej długiej rameczki to się chyba nie kupi.
    Ciekawa jestem efektu końcowego.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu hafcik oddam do profesjonalnego oprawienia...ja kiedyś spróbowałam sama ale efekt końcowy nie podobał mi się, więc nie ryzykuję.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Agaciu, wspaniały jest ten haft. Pewnie się powtarzam, ale za każdym razem kojarzy mi się on z Dziećmi z Bullerbyn.
    Tulaski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo w Bullerbyn też była taka wesoła gromadka:)
      Buziaki Gosiu:)

      Usuń
  10. Cudowna parada. Niedługo będzie można oprawić tą gromadę.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak - już się nie mogę doczekać:)
      Pozbawiam:)

      Usuń