niedziela, 22 października 2017

Kartki przez cały rok - październik

Witam Was ciepło:)

W październikowej zabawie u Ani, gościnną projektantką jest Hania Pater.
Oto, jakie wytyczne na ten miesiąc wymyśliła dla nas Hania...




A oto moje interpretacje podanych tematów:

Karteczka z bałwankiem...



Karteczka z koronką...



Oraz męska karteczka z kolorowanym stempelkiem - która stworzona została dla taty Lidzi - Pana Andrzeja z okazji Jego urodzin:)






I jeszcze obowiązkowy kolaż (coś mam z nim problem, pierwszy raz robię go w nowym programie PhotoScape i coś nie umiem go ładnie zrobić)


 To tyle na dziś. Pogoda nas dziś nie rozpieszcza - zimno, deszczowo i buro za oknem. A ja mimo tej brzydkiej pogody życzę Wam wewnętrznej radości i łapania każdego, nawet małego promyka szczęścia:)
Do następnego razu.
Pa, pa:)

26 komentarzy:

  1. Świetne kartki :-D Przeuroczy bałwanek i cudowne, poważne,męskie grono :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. W dniu urodzin- hahahhahahha, sueprowa1 Super prace- buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak kiedyś zobaczyłam ten stempelek to przepadłam. ..musiał być mój:-)

      Usuń
  3. Śliczne! Ale męska kartka po prostu wymiata!! Panu Andrzejowi na pewno się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki świetne, męska wymiata !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kartki :) Urodzinowa jest fantastyczna !!
    Ale i bałwanek świetnie wygląda na tej gwiazdce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne kartki, urodzinowe jest ekstra, przypomjna mi ławeczke z rancza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne kartki! Ta z bałwankiem cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ławeczka z "Rancza" - nie tylko mnie tak się skojarzyło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super kartki powstały wg Hani wytycznych , ta męska wymiata , przypomina mi ławeczkę z Wilkowyj :-)
    Pozostałe te wyszły świetnie .
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz Aniu, że moi Rodzice jak tą kartkę zobaczyli to powiedzieli to samo, że to jest ta trójka z Rancza :)

      Usuń
  10. Agatko świetne są te Twoje kartki, ta dla mojego Taty jest najlepsza. Miałam okazję widzieć ją na żywo, więc wiem co mówię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne kartki!:)Znalazłaś świetną grafikę na urodzinową karteczkę.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tyle radości dostarczyłaś mi widokiem Twoich kartek. Z bałwankiem prosta ale bardzo radosna, druga zimowo - nastrojowa, spokojna. Piękne barwy, dodatki i kompozycja. Trzecia ubawiła mnie do łez. hihi A jesienne dni choć deszczowe i mgliste też są piękne. Lubię zapach mokrych liści. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziadki są świetne! :D
    Zimowe kartki zresztą też :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Agatko, prześliczne kartki, tym razem moje serce podbiła ta z trzema "dżentelmenami":)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietne karteczki ale meska jest suuuper. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Agatko karteczki świetne a te dziadziusie rewelacja.
    Co do kolażu w PhotoScape ja zawsze robię poprzez łączenie a Ty wzięłaś z gotowych szablonów ramkowych-spróbuj tego łaczenia i ustawisz sobie jaki rozmiar ma mieć zdjęcie i będą karteczki wtedy w całości pokazane nie ucięte. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne karteczki poczyniłaś Agatko. Dwie pierwsze są pomysłowe i efektowne a ostatnia bardzo mnie rozbawiła - znakomita interpretacja tematu.
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dorotko dziękuję Ci za mile słowa:-)

    OdpowiedzUsuń