poniedziałek, 16 października 2017

Dla nauczycieli...

Witam Was Kochani:)

Kilka dni temu zostałam poproszona o zrobienie kilku karteczek z okazji Dnia Nauczyciela. I tak to powstały u mnie trzy karteczki.
W dwóch  karteczkach użyłam digisków autorstwa Agnieszki Janas - zainteresowanych zapraszam TUTAJ.

A oto co udało mi się stworzyć:)








To tyle na dziś. Szybciutko i króciutko. Obiecują, że w kolejnym poście rozpiszę się trochę więcej, a już na pewno będzie więcej fotek:) 
 
Przesyłam serdeczne uściski i życzę pogodnego tygodnia:)
Pa, pa:)















36 komentarzy:

  1. Bardzo ładne, pogodne karteczki. Tak niewiele elementów potrzeba, aby powstała ciekawa kompozycja. Piękne elementy wykrojnikowe dodają uroku i elegancji. Kartki będą miłą pamiątką dla nauczycieli.
    Boxik z poprzedniego wpisu uroczy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za tak miły komentarz:)
      Przesyłam serdeczne pozdrowienia:)

      Usuń
  2. Piękne te kartki, wszystkie. Bardzo fajnie wyszły te bukieciki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne kartki :) Piękne aranżacje kwiatowe, a kartka pierwsza podbiła totalnie moje serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie karteczki śliczne, mnie zauroczyła ta pierwsza:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze :) Nauczyciele się ucieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko - mam nadzieję, że się podobały obdarowanym:)

      Usuń
  7. Cudne! Kilka świetnych elementów i powstały niesamowite kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatuś, wspaniałe kartki, nauczyciele, którzy je otrzymali to prawdziwi szczęściarze.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu:) Uściski dla Ciebie Kochana:)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:)
      Ja również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  10. Piękne kartki, miło takie dostać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu - mam nadzieję, że nauczycielom, którzy je dostali było miło:)

      Usuń
  11. Są prześliczne Agatko, jestem pewna że bardzo się podobały. Urzekła mnie pierwsza, znakomita kompozycja! Kwiaty zapewne robiłaś sama?
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu:) Co do tych kwiatków to akurat nie są mojego autorstwa. Zbieram się, aby narobić sobie kwiatuszków, bo już zapas sporo mi się skurczył, ale ciągle brak czasu staje na przeszkodzie...
      Ściskam mocno:)

      Usuń
  12. Karteczki fantastyczne :) Przepięknie skomponowane!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne kartki :) Obdarowani na pewno się z nich cieszą

    OdpowiedzUsuń
  14. Agatko super zrobiłaś te karteczki, nie wiem która ładniejsza, bo każda ma w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne karteczki zrobiłaś i każda jest wyjątkowa :).

    OdpowiedzUsuń
  16. prześliczne kartki! każda inna i wyjątkowa, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu:) Starałam się, aby każda była inna:)

      Usuń
  17. Dorotko, dziękuję Ci bardzo:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń