piątek, 27 października 2017

Album na roczek Hani

Moi Kochani:)

Jakiś czas temu, zupełnie niedawno miałam przyjemność robić album na 1-sze urodzinki małej Hani.
Do tego albumu wykorzystałam gotową już białą bazę BAZYL i cudowne, dziecięce papiery z kolekcji "It's a girl" z First Edition.
Jest sporo miejsca na zdjęcia, umieściłam też trochę tagów i mat na zdjęcia o wymiarach 9x13, a dodatkowo pomiędzy stronami są duże kieszenie, w których umieściłam maty na większe zdjęcia.

Oto co udało mi wyczarować:)
















































Mam nadzieję, że album zostanie zapełniony mnóstwem cudownych zdjęć i będzie fajną pamiątką małej Hani i jej rodziców:)

Do następnego razu:)
Pa, pa:)

45 komentarzy:

  1. Jest cudowny, tyle kieszonek i zakamarków :) I taki cudnie kolorowy pudrowy róż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguniu:) Nie wyobrażałam sobie innych kolorków dla małej księżniczki:)

      Usuń
  2. Fantastyczny jest ten album i w taki to aż miło powklejać zdjęcia:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ALe cudo zrobiłaś . Piękne są te papierki , dodatki, kieszonki. Jest zauroczona.
    Fajnie dostać taki prezencik.
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu:)
      Starałam się, aby ten album wyszedł jakoś fajnie:)

      Usuń
  4. Cudowny album stworzyłaś! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały! W sam raz dla małej damy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko album wyszedł Ci super. Tyle różnych miejsc na zdjęcia, piekne papiery, super kolorek, czego chcieć więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko! Prześliczny albumik - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod ogromnym weażeniem! Album bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu - bardzo się cieszę, że Ci się podoba:)

      Usuń
  9. Podziwiam takie wielkie scrapkowe prace:) a papiery rzeczywiście urocze !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko - lubię robić takie scrapowe rzeczy....tylko, żeby tego wolnego czasu było więcej:)

      Usuń
  10. Sliczny, slodki i dziewczęcy☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Agaciu, album jest prześliczny, bardzo delikatny i dziewczęcy. Wszystko tak perfekcyjnie dobrałaś - jestem pod wrażeniem.
    Bazy z EcoScrapbooking są super, prawda?
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosieńko:)
      Bardzo fajne są te bazy z EcoScrapbooking -kupiłam sobie ich kilka i dwa już "poszły" w świat:) Podoba mi się to, że każde strony mają dodatkowe kieszenie, w których sporo się zmieści:)
      Uściski przesyłam:)

      Usuń
  12. Fantastyczny, pełen ciekawych zakamarków album!!! Rodzice Hani na pewno zachwyceni.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Aniu i dla Ciebie również serdeczne pozdrowienia:)

      Usuń
  13. Rewelacyjny album, bardzo pomysłowy! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dorotko -dziękuję Ci pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Przewspaniały album! Cudowne różowe kolory, a te dziewczynki są po prostu genialne! Piękna, czasochłonna praca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewcia:)Album pracochłonny, ale ja to lubię robić:)

      Usuń