piątek, 19 maja 2017

Urodzinowo

Witam Was Kochani bardzo cieplutko:)

Cudowna pogoda, prawda? Bzy pachną jak szalone, słoneczko świecie....ile dzięki temu jest powodów do radości:)

U mnie gorący okres komunijny pod postacią karteczek, pamiątek, podziękowań - ale o tym w kolejnym poście, bo w międzyczasie powstały u mnie jeszcze karteczki urodzinowe.

Pierwsza dla mojej bratanicy - dziś kończy całe 8 lat:) Stempelki z Aliexpress:)








Druga - to kartka w pudełku na 40-te urodziny. Użyłam w niej digiska znalezionego na Pintereście - chciałam podać dokładnie, kto jest twórcą tego digska - żeby wszystko, formalnie było w porządku....ale chyba ze dwie godziny poświęciłam na odnalezienie autora i nie udało mi się. Jeśli któraś z Was wie, kto jest autorem to proszę dajcie mi znać - a ja zaraz taką informację umieszczę na blogu.








 
 
A na koniec kilka fotek moich cudownie pachnących bzów:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Bardzo serdecznie witam w gronie obserwatorów Agnieszkę Wardzińską - cieszę się, że zawitałaś do mnie:)
Życzę Wam Kochani udanego i pięknego weekendu:)
Pa, pa:)

48 komentarzy:

  1. Piękny romantyczny komplet dla jubilatki i urocza ,kolorowa kartka z eleganckimi ptaszorkami :-D Bzy cudne !

    OdpowiedzUsuń
  2. pieknie wokoło ach jak pachnie bzem.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam zapach bzu....nawet teraz na stole, obok laptopa stoi wazon z bzami:)
      Pozdrawiam Reniu:)

      Usuń
  3. Kartki wyszły Ci świetnie! Bardzo podoba mi się ta urodzinowa. Jest mocno energetyczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu:)
      Dla 8 latki takie kolorki chyba mogą być:)

      Usuń
  4. Kartki świetne. Nie wiem która mi się podoba bardziej, gdyż obie cudne:)
    U mnie bzy powoli przekwitają, za to głogi są w rozkwicie. Bajka.
    Pozdrawiam Małgosia
    http://margoinitka.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu:) Dla mnie bez mógłby kwitnąć całe lato - byłoby bajecznie:)
      Pozdrawiam Cię cieplutko:)

      Usuń
  5. Agatuś, cudne karteczki. Te stempelkowe ptaszki są super. Bardzo podoba mi się subtelna i delikatna kartka na 40 urodzinki.
    Bzy są wspaniałe!
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosieńko:) Ptaszorki - to taka zawadiacka ekipa - wydała mi się idealna na urodzinową karteczkę dla bratanicy:)
      Buziolki Kochana:)

      Usuń
  6. Bardzo ładne kartki :) U mnie bzy rozkwitają :) Dzisiaj podziwiałam je razem z synkiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu:)
      Wszystko kwitnie - to pewnie bardzo synka ciekawi:)
      Pozdrowienia dla Was:)

      Usuń
  7. świetne te kartki , jakoś ciągle mam obawy do aliexpres ale widzę , że jednak sporo osób tam kupuje .
    A Twoje bzy pachną aż u mnie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - też miałam obawy, ale od kilku miesięcy kupuję rzeczy na Aliexpress i wszystko jest ok.:)
      Ostatnio nawet zakupiłam dwa śliczne zestawy do haftu (zrobię o tym post) w cenach bardzo konkurencyjnych do naszych.
      Uściski Kochana:)
      Uściski przesyłam:)

      Usuń
  8. Każda inna ale każda bardzo interesująca. Dla młodszej jubilatki tryskajaca radością i optymizmem. Ta druga piękna, stonowana kolorystycznie, romantyczna. I pięke wykrojniki (listki takie mam , są naprawdę śliczne). Bzy piękne, lubię ich intensywny zapach wieczorem. Pachna mi pod oknem balkonowym . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie:) Te listki - (niestety nie mam jeszcze takich wykrojników) - otrzymałam prezencie od APS Craft - ale rzeczywiście są piękne:)
      A bzy niech nam kwitną jak najdłużej:)
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  9. Dziękuję Dorotko:)
    Szkoda, że tak krótko możemy cieszyć oczy tym pięknym bzem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie karteczki śliczne. Kocham bez. Tutaj niestety skończyły kwitnąć w ubiegłym miesiącu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie:) No szkoda bardzo, że ta uroda kwitnących bzów tak szybko mija..
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  11. Ach te bzy, pięknie Ci Agatko zakwitły! Szkoda, że zdjęcia nie pachną :)
    Świetne karteczki zrobiłaś. Pierwsza z ptaszkami zabawna i kolorowa - idealna do okazji. Druga też śliczna, subtelna i elegancka, trochę romantyczna. Bardzo mi się podoba ten wykrojnik!
    Przesyłam serdeczne uściski i życzę Ci miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu:)Ale jak znam Ciebie to wierzę, że doskonale potrafisz sobie przywołać w myślach zapach bzu:)
      Ten wykrojnik Kochana kupiłam na Aliexpress za niecałe 3$.

      Przesyłam niedzielne uściski:)

      Usuń
    2. Już nie muszę Agulko, w końcu i moje bzy kwitną!
      Nigdy nie kupowałam na Aliexpress, chętnie zajrzę.
      Buziaczki!

      Usuń
  12. Pachnie tu bzem :) Piątek rzeczywiście był słoneczny a dziś coś się popsuło ;) Kartki super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie:)
      U nas wczoraj też słonko się schowało....a dziś to tak raz się pokaże a raz się schowa:)

      Usuń
  13. Śliczne karteczki, ta pierwsza fajna, wesoła. A jakie piękne bzy... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie:)
      Szkoda, że biały bez już zaczyna pomalutku przekwitać...

      Usuń
  15. Śliczne prace i fotki,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna karteczka dla bratanicy - kolorowa i radosna!
    I uroczy komplecik dla Bogusi :-)
    A zapachowi bzów też nie potrafię się oprzeć...
    Pozdrowionka, Agatko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko za miłe słowa:)
      Serdecznie Cię pozdrawiam:)

      Usuń
  17. Piękne kartki! :) A ta pierwsza... prawdziwie urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam te Twoje stempelkowe twory :) Zawsze przyglądam się im i zastanawiam, jak Ty to pokolorowałaś :)
    A kartka w pudełku jest po prostu boska! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm...Ewniu ja nie wiem jak koloruję....normalnie jakoś i zaznaczam, że to nic nie ma z profesjonalizmu:)

      Usuń
  19. Śliczne karteczki - pierwsza urocza, taka radosna :)

    OdpowiedzUsuń