środa, 24 maja 2017

Pamiątki komunijne - część dalsza

Witam Was Kochani:)

Wczoraj u mnie było blisko 30 stopni, a dziś ledwie 10 - zimno, deszczowo i buro.
Mam tylko nadzieję, że w sobotę będzie ładnie - bo synio mój przystępuje do Pierwszej Komunii Świętej - i oby tylko nie padało. No ale co będzie to będzie - na pogodę nie mamy wpływu.
Kiedy moja córcia 4 lata temu przystępowała do Komunii to cały maj był piękny, a w ten jeden szczególny dzień pogoda się załamała i było zimno i deszczowo.
No ale dość marudzenia.

Dziś chciałabym Wam pokazać nad czym ostatnio pracowałam. Były to pamiątki komunijne oraz takie małe pudełeczka ze słodkościami w środku - jako podziękowania dla komunijnych gości.
Ale wszystko po kolei:)
Oto pudełeczka z pamiątkami.





i kolejny komplet











A takie oto pudełeczka z łakociami w środku robiłam dla córki przyjaciół (miało być fioletowo i jest)

A takie dla mojego synka (młody nie chciał żadnych dodatków - tylko sama wstążeczka i stempelek:)

Oprócz tego powstał album komunijny ale o tym będzie troszkę później.
Chciałam jeszcze bardzo serdecznie powitać na blogu w gronie obserwatorów nowe duszyczki: Pstro Small Megi, Kasię Hajnas oraz Ann Goldwin - bardzo się cieszę, że zechciałyście zostać tu na dłużej:)
To tyle na dziś. Życzę pogodnego popołudnia i wieczorku i do następnego razu:)
Pa, pa:)

41 komentarzy:

  1. To chyba gdzieś niedaleko mieszkasz, bo u nas identyczna pogoda :) Pamiątki bardzo ładne i pudełka bardzo mi się podobają :) Życzę udanej słonecznej Komunii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkopolska toż to moja kraina:) Dziś ciut lepiej bo chociaż nie pada....ale za ciepło to to nie jest:(
      Dziękuję za miłe słowa Aga:)

      Usuń
  2. Wszystko wygląda pięknie :) Życzę pięknej pogody w tym wyjątkowym dla Twojego syna dniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko sliczne i faktycznie wstążeczka sama tez daje dużo uroku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko....mój młody jak to chłopak nie lubi za dużo ozdóbek:)

      Usuń
  4. Agaciu, ale cudności. Podziwiam ten hurcik.
    Będę mocno trzymać kciuki za pogodę.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu:)
      Trzymanie kciuków na pewno się przyda:)
      Buziolki:)

      Usuń
  5. Piękne prace! Fajny jest ten zwyczaj z wręczaniem podziękowań dla gości :) Trzymam kciuki na ładną pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu:)
      Byłam na kilku Komuniach, gdzie takie fajne gesty podziękowań były i bardzo mi się spodobały. To w sumie nic wielkiego - garść cukierasów w środku, ale myślę, że fajny gest dla gości:)

      Usuń
  6. Piękne wszystkie wersje pudełek :-D Bardzo eleganckie :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas też pada od trzech dni i trochę mnie to już złości. Mam jednak nadzieję, że weekend przyniesie jakąś poprawę i choć na chwilę wyjdzie słoneczko. Jestem pewna Agatko, że to będzie piękna uroczystość, bez względu na pogodę. Bardzo się napracowałaś nad tymi pudełeczkami - wyszły efektownie i elegancko. Pamiątki również są śliczne, symboliczne i delikatne. Ściskam Cię serdecznie i przesyłam buziaki dla synka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu za miłe słowa:)
      Dziś już nie pada, ale słoneczka nie widać i chłodno tak jakoś.
      Wszak najważniejsza uroczystość odbędzie się wewnątrz kościółka więc żadna pogoda wówczas nam nie straszna.
      Dziękujemy za buziaki i dla Ciebie Ewuniu również buziolki wysyłamy:)

      Usuń
  8. Pudełeczka super, prosto ale elegancko. Fajnie dostać takie pudełeczko w formie podziękowania. Sporo tego naskładałaś.
    Kartki tez piękne , takie delikatne .
    Trzymam kciuki za piękną pogodę i udaną komunię.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aneczko:)
      Pudełeczka małe i skromne ale mam nadzieję, że to będzie miły gest dla gości:)
      Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za trzymanie kciuków:)

      Usuń
  9. Podziwiam kartki i pudełeczka. Są piękne w swojej subtelnej skromności. Czasem wcale nie trzeba przesadzać z dodatkami, żeby rzecz miała swój urok. Gościom zazdroszczę szczególnie tych łakoci w środku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko:)
      Przyznam szczerze, że podczas pakowania łakoci do pudełeczek, co jakiś czas zamiast do pudełka trafiały do mojego brzusia haha:)

      Usuń
  10. Dziękuję Dorotko - bardzo mi miło czytając takie słowa:)
    Uściski przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Agatko, śliczne i delikatne pamiątki przygotowałaś!
    A pudełeczka są urocze. To świetny sposób na podziękowanie dla miłych Gości :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko:)
      Pudełeczka się spodobały, więc bardzo mnie to ucieszyło:)

      Usuń
  12. U nas póki co się słonko utrzymuje i temperatura tak około 20 stopni, ale mimo to jest raz gorąco raz zimno, bo wiatr to tu u nas potrafi wiać :) piekne pamiątki przygotowałaś, a ilośc tych ślicznych pudełeczek jest niesamowita :)Napracowałaś się. Jako rodzona Wielkopolanka trzymam kciuki za słoneczko u was na komunię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu dziękuję za trzymanie kciuków...ależ mocno musiałaś trzymać bo mieliśmy dosłowne upał:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  13. Sobota zapowiada się piękna i słoneczna. I tego wam życzę, żeby prognoza się sprawdziła. Twój syn ma bardzo dobry gust. To pewnie po mamie :) Bardzo mi się podoba jego "prosta" wersja pudełeczek. Pozdrawiam Małgosia
    http://margoinitka.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu za miłe słowa:)
      Pogoda nam dopisała:)
      Pozdrawiam Cię cieplutko:)

      Usuń
  14. Co tu Kochana dużo mówić: piękne pamiątki komunijne :) Delikatne, subtelne, wspaniale dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne i delikatne prace :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku ale napracowałaś się! Wszystko takie piękne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu:)
      Również serdecznie Cię pozdrawiam:)

      Usuń
  17. Ale się napracowałaś! Same śliczności powstały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu:)
      Pozdrawiam Cię cieplutko:)

      Usuń
  18. Ale się napracowałaś, ale wszysto piękne i świetna niespodzianka.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Chciałam coś miłego wyczarować dla gości i chyba się udało:)

      Usuń
  19. Piękne karteczki i pudełeczka ze słodkościami, ile pracy wykonane na 6 :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko cudne, napracowałaś się. Pozdrawiam, buziaki :* :)

    OdpowiedzUsuń