poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Tusal 2017 - sierpień...... z przymrużeniem oka

Witam Was serdecznie

Dziś pora na kolejną odsłonę naszych Tusal-owych słoiczków. Z racji tego, że w sierpniu przypadł mój sezon urlopowy - to niteczek troszkę przybyło. Nie ma jakiegoś szaleństwa ale coś tam do słoiczka wpadło....

Teraz oficjalna fotka słoiczka...



A ponieważ dziś "nadwornym" fotografem była moja córcia, to teraz pokażę Wam jeszcze kilka fotek, które zrobiła mojemu słoiczkowi w towarzystwie naszego kotka Łapka:)....fotki z przymrużeniem oka, zwłaszcza to drugie....:)







Życzę wszystkim miłego dnia i do następnego razu:)
Pa, pa:)

12 komentarzy:

  1. Ostatnie zdjęcie genialne :) Kocur pokazał "dziką" naturę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super fotka- to prawie tygrys!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parę razy mniejszy....ale tygrys:):) No prawie....:)

      Usuń
  3. No fakt drugie zdjęcie wymiata , rewelacja !!
    Buziaki dla Was obu i miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Super fotka z kotem! Rewelacja! Od razu uśmiech mam na twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakiego fajnego kocura macie :D Super pozuje, jak lew :D
    A słoiczek świetnie dokarmiony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasz kocurek jest z nami już 3 lata. Dzieci znalazły go malusieńkiego, porzuconego na polu i przyniosły do domu i nie wiem czy bardziej one na mnie tak patrzały swymi proszącymi oczkami czy mały kotuś....ale uległam, zgodziłam się i kotek został z nami:)

      Usuń