sobota, 19 sierpnia 2017

Kartki przez cały rok - sierpień

Witam Was gorąco:)

Udało już mi się zrobić karteczki na zabawę u Ani. W tym miesiącu projektantką jest Ania Kurtasz. Aktualny blog Ani znajdziecie TUTAJ. Zachęcam Was do odwiedzin, sama poznaję dopiero bloga Ani, ale już bardzo mi się podoba.

Poniżej banerek z tematami na sierpień...


 
 
A oto moje karteczki...
 
 
Pierwsza - zajączek + 3 kwiatki. Mam nadzieję, że szefowa zaliczy bo u mnie zamiast 3 kwiatków jest ich 5.
 
 
 
Druga - słońce + żółty.
 
 
 
no i trzecia karteczka - szopka + kolor zielony. Tutaj skorzystałam z bonusu jaki robiła nam szefowa i dołączam tę samą karteczkę którą stworzyłam na zabawę u Uli.
 
 
 
I na koniec obowiązkowy kolaż.
 
 
 
Pozdrawia wszystkich bardzo, bardzo cieplutko i życzę udanego weekendu a przede wszystkim bardzo pogodnego:)
Pa, pa:)

33 komentarze:

  1. Super karteczki. Super kwiatki i motylek z quillingu, karteczka ze słoneczkiem radosna a z szopką delikatna. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aga za tak miłe słowa:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  2. Świetne karteczki a jak dla mnie ta pierwsza jest super!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Quillingowe kwiatki i motylki są super :) Kolejna rzecz, której nie umiem... :) Hi hi, chyba trzeba się pouczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu ten mój quiling to dopiero takie raczkowanie:)

      Usuń
  4. Ale super te Twoje kartki. Szopkę już podziwiałam i nadal podziwiam bo to moja faworytka. Widzę też że quilling Ci się spodobał, kwiatuszki wyszły perfekcyjnie. A kartka ze słoneczkiem ma cudną grafikę i też mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ja też dziękuję za Twój przesympatyczny komentarz. Tworzenie kartek w Twojej zabawie to czysta przyjemność:)
      Ściskam mocno:)

      Usuń
  5. Świetne kartki. Bardzo podoba mi się quilling, a i bożonarodzeniowa jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki i różnorodne :-D Wypad za miasto i wielkanocna radosne ,a szopka bardzo nastrojowa :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne! Wszystkie mi się podobają, ale najbardziej urzekła mnie ta ze słoneczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko, świetne karteczki. Z szopką bardzo ładna, ze słoneczkiem fajna wesoła, a co do kwiatków u zajączka to te dwa są tak małe, że spokojnie można powiedzieć, że są tylko trzy :) Buziaki posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lideczko:) Przesyłam gorące uściski:)

      Usuń
  9. Wdzystkie są pełne uroku i śliczne. I różnorodne w formie.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu i również przesyła pozdrowienia:)

      Usuń
  11. Agaciu, piękne karteczki. Lubię Twoje kolorowane stempelki, masz talent.
    Mocno ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosieńko:) Coś mnie kolorowanie wciąga ostatnio coraz bardziej:)
      Przytulam....

      Usuń
  12. Dziękuję Dorotko i również pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kartki :) Quillingowa szczególnie, bo dla mnie to magia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne kartki! ta z szopką cudna!no i ślicznie kolorujesz stempelki, bardzo mi się podoba:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe kartki! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niepowtarzalna kompozycja i piekne karteczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń