poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Metryczka do wymianek.

Witajcie

Długo się zabierałam do stworzenia swojej metryczki, aż wreszcie udało się i oto jest:) Pomysł Ewuni na taką metryczkę uważam za genialny.







1. Nick/imię
Agulek/Agata (choć jest to moje drugie imię, pierwsze mam inne, ale wszyscy znajomi i rodzina używają mojego drugiego imienia i tak zostało:)

2. Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz?
Podziwiam wszelakie rękodzieło, ponieważ jest to coś robione siłą własnych rąk i sercem. I to jest w tym piękne. Podziwiam wszelkie prace szydełkowe - zwłaszcza obrusy, serwety. Podziwiam frywolitkę, której nie ogarniam. Zachwycam się pracami pergamino. Podziwiam też decupage - chciałabym się nauczyć tej techniki.
A co najchętniej bym przygarnęła? - wszelakie przydasie, bo jak sama nazwa mówi przydadzą się zawsze i wszędzie.

3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach? W czym jesteś najlepsza?
Najczęściej robię prace z haftem krzyżykowym oraz działam w technice scrapbookingu. Trochę szydełkuję - ale ciągle jestem na bakier z tą techniką. Rozkręcam się z mediowaniem i próbuję w tej dziedzinie nowych rzeczy.

4. Trzy ulubione kolory to…..
Lubię wszystkie kolory...naprawdę, ale najbardziej takie błękitne,  morskie, butelkowe, szafirowe....

5. Kolory, których nie noszę/nie lubię to…….
Nie ma takich kolorów.

6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie?
Tak, bardzo lubię dostawać przydasie. Prędzej czy później każda taka rzecz zostanie przeze mnie wykorzystana w moich pracach. Lubię rzeczy do haftu jak i do scrapbookingu - wszelkie wycinanki, stempelki, wstążeczki, kwiatuszki. Lubię też zbierać nietypowe guziczki - kolorowe i drewniane.

7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką?
Należę do osób, które raczej rzadko noszą biżuterię, ale jest wyjątek - lubię bransoletki i wisiorki.

8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu, ubiorach?
Moje ulubione motywy to takie, które zawierają elementy folkowe i haftowane.

9. Kawa czy herbata(jeśli tak, co lubisz a czego nie)
I jedno i drugie. Kawa rozpuszczalna z mleczkiem bez cukru:)
A herbatki - coraz bardziej lubię ostatnio próbować różnych owocowych smaków.

10. Ze słodyczy to ja najbardziej…..
Lubię czekoladę z orzechami i marcepanki...mniam:)

11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek?
Jestem totalnym molem książkowym. Nie ma u mnie dnia bez przeczytania choćby kilku stron....
Lubię powieści obyczajowe,  ale także wszelakie pozycje książkowe o Kresach, o ikonografii i architekturze cerkiewnej.

12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak, to jaki?
Oczywiście, że ucieszyłby mnie kosmetyk. Jakieś małe mydełko zapachowe czy krem do rąk albo żel.

13. Chciałam jeszcze dodać....
Interesuję się ikonografią oraz architekturą cerkiewną - to moja wielka pasja. Dlatego uwielbiam też haftować ikony i mam już kilka w swoim dorobku, a kolejne czekają na realizację.
Moim marzeniem są warsztaty pisania ikon w Supraślu i mam nadzieję, że kiedyś to marzenie się spełni.
A oprócz tego mam hopla na pkt porcelany, zwłaszcza filiżanek (raczej takiej starych). Potrafię zachwycać się nimi godzinami.
No i muzyka - nie wyobrażam sobie bez niej życia....

14. Urodziny mam 21 kwietnia a imieniny 10 czerwca.

25 komentarzy:

  1. Nooooooooooo...tego mi właśnie brakowało!!!!!!!!!!! hahahahhaha...Kochana- jutro wrzucę metryczkę, bo szukanie posta chwilę zajmie:-D PS Chwilkę jeszcze poczekaszna swoją przesyłkę ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewuniu....a ja spokojnie czekam:):) Luzik:)

      Usuń
  2. Przeczytałam z zaciekawieniem. Fajna rzecz taka metryczka, ale nie mogę się jakoś za nią zabrać.
    Pozdrawiam Agatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też długo się nie mogłam za nią zabrać....ale w końcu udało się:)

      Usuń
  3. Z radością przeczytałam te słowa bo zawsze miło wiedzieć coś o Osobie, z którą wymienia się choćby kilka zdań.
    Uwielbiam architekturę cerkiewną, okolice Gorlic to raj w tym temacie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu - ja już z Twojego bloga wiem, że też lubisz architekturę sakralną. Powiem Ci, że w tym i ubiegłym roku sporo cerkwi zwiedziłam będąc na Podlasiu i na Mazurach. Okolice Gorlic jeszcze na mnie czekają - w tym rejonie Polski jeszcze nie byłam. Ale mam nadzieję, że kiedyś tam dotrę, tym bardziej, że wraz z architekturą sakralną łączy się tam temat Łemków - którzy kiedyś masowo zamieszkiwali tamte rejony, a to też moje kolejne zainteresowanie:)

      Usuń
  4. Super, że zdecydowałaś się na wypełnieni metryczki. Dzięki temu mogłyśmy poznać Cię lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie Agatko że mogłam Cię trochę bliżej poznać, te metryczki to genialny pomysł !
    Miłęgo dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się Aniu - te metryczki to super pomysł:)

      Usuń
  6. Ciekawe rzeczy piszesz o sobie :)
    Urodziłyśmy się tego samego dna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie gdzieś już kiedyś doczytałam, że urodziłyśmy się tego samego dnia:) Może i w tym samym roku???

      Usuń
  7. Kawa bez cukru? Toż to grzech! :D Fajnie dowiedzieć się o Tobie kilku nowych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak z cukrem???? Toż to dopiero grzech hihi:)

      Usuń
  8. Miło Cię bliżej poznać Agatko! Bardzo ładnie się przedstawiłaś, to świetna metryczka. Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu:) Ja też przesyłam mocne uściski:)

      Usuń
  9. Imieniny miałaś prawie wczoraj :) No to najlepszego :)Zresztą najlepszego i bez okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nareszcie, Agaciu. Metryczka to fana sprawa.
    Tulę mocno i zawsze pamiętam w modlitwie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętasz Małgosiu jak dawno rozmawiałyśmy o metryczce......
      Ale w końcu się udało.
      Jestem z Wami Kochana....

      Usuń
  11. Ja też długo zwlekałam z metryczką (bardzo długo). Teraz jednak już jej nie "utworzę" (bo nie tworzę już nic nowego) Serdeczności posyłam i życzę mnóstwa udanych wymianek :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu a ja myślę, że to, że nie tworzysz nic nowego wcale nie przeszkadza abyś stworzyła swoją metryczkę:)
      Ściskam mocno:)

      Usuń
  12. Super ze dołączyłaś do naszego grona i ze uraczyłaś nas rąbkiem wiedzy o sobie, dzieki!

    OdpowiedzUsuń
  13. No nareszcie Agatko, fajnie że ta metryczkę stworzyłaś, przyda się na pewno i można się czegoś więcej dzięki niej o Tobie dowiedzieć :) Buziaki kochana przesyłam i trzymam za Was wszystkich cały czas kciuki :)

    OdpowiedzUsuń