poniedziałek, 6 maja 2019

Zabawa kartkowa u Hubki - kwiecień 2019

Witajcie Kochani

Jakoś ten kwiecień był mi pod górkę w tworzeniu na czas....tzn. planowałam ogarnąć publikację postów z kwietniowymi zabawami do końca kwietnia, no ale plany planami, a życie życiem.
Całe szczęście, że karteczki na zabawę u Ewki można publikować do 7-go dnia kolejnego miesiąca:)
Do tej pory udawało mi się zrobić trzy karteczki w danym miesiącu dla Ewki, ale tym razem jest tylko jedna karteczka z kwietniowymi wytycznymi - czyli z rogami



Oto moja karteczka, Do jej użycia wykorzystałam ścinkowe tło. Od czasu do czasu siadam i kleję sobie z resztek papierów takie ścinkowe tła - potem są jak znalazł:)









To tyle na dziś.
Przesyłam Was serdeczne uściski i do natępnego razu:)
Pa, pa

21 komentarzy:

  1. Bardzo eleganckie to ścinkowe tło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jest to ścinkowe tło.:) Pozdrawiam Agatko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię wyrzucać resztek papierów Madziu i zbieram je, a potem jak mam wene to siadam, tnę na małe paseczki i wyklejam :-)

      Usuń
  3. Śliczna praca :)
    Bardzo fajny pomysł z tym tłem , troszkę pracy musiałaś w to włożyć, ale wyszło rewelacyjnie:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu klejenie ścinków to dobry odstresowywacz :-)

      Usuń
  4. Extra pomysł z tym tłem kolejnym ze ścinków:)
    Napracowałaś się przy tym niemało,ale efekt jest nietuzinkowy.
    Śliczna karteczka:)))
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawia wygladaja te kwiatuszki :) takie zapasy na Święta potem się przydają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Aguniu. Potem ma się już gotowe karteczki jak potrzeba :-)

      Usuń
  6. Tez od czasu do czasu kleję ścinkowe tła, bo je bardzo lubię :-).
    Kartka z rogami extra!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aneczko i również ciepło pozdrawiam :-)

      Usuń
  7. Bardzo ładna karteczka. I mnie podoba się ścinkowe tło. Super pomysł na wykorzystanie resztek.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pomysłowo! Miałam skojarzenie z tablicą korkową.Podoba mi się efekt.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko, rewelacyjne to ścinkowe tło. Kartka bardzo mi się podoba.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kartka z rogami,bardzo mi się podoba .Ścinki u mnie też nie lecą do kosza,bo nigdy nie wiadomo,kiedy jakiś skrawek będzie potrzebny.
    Pozdrawiam serdecznie i majowo

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna karteczka i pomysłowe jej tło:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna praca!!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Agatko, Rogaś pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Agatko ale piekna rogata karteczka, i jaka piękna baza ze ścinków. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń