piątek, 3 maja 2019

Kartka na kwietniową zabawę u Uli

Witajcie Kochani

Ostatnim rzutem na taśmę udało mi się zrobić karteczkę na kwietniową zabawę u Uli. Tematem wyzwania była kartka w formie okiennicy.
Oto banerek zabawy




A oto karteczka jak u mnie powstała...
Do jej zrobienia wykorzystałam zakupione kiedyś digiski z I love digi. Mam ich jeszcze całkiem sporo:)






A w środku miejsce na wklejenie karteczki z życzeniami

Dziś zamierzam spędzić czas na scrapowaniu - więc mam nadzieję, że powstanie kilka prac - ale jakich?...tego jeszcze nie wiem:)
Życzę Wam spokojnego i pogodnego dnia:)
Pa, pa:)

11 komentarzy:

  1. Fajne okienka! Te digiski są słodkie :) Miłego, twórczego dnia :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna okiennica.:) Życzę dużo weny twórczej.:) Pozdrawiam Agatko.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z wykorzystaniem tagów, Agatko.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak widzę tagi, to już mi się podoba! bardzo fajny pomysł, do wykorzystania:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna. Digiski na tagach śliczne.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niebanalna kartka, świetnie wykorzystane tagi :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. W bardzo fajny sposób wykorzystałaś tagi :) Podoba mi się Twoja okiennica :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zwróciłam uwagę na tę kartkę w galerii u Uli. Bardzo ładna, świąteczna i energetyczna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa forma karteczek , fajnie się prezentują okiennice .
    pierwsza biała karteczka jest extra ,pełna elegancji szyku :}
    Pozdrawiam Agatko :}}} Ania.

    OdpowiedzUsuń