środa, 1 maja 2019

Mix-mediowe prace moje

Witajcie Kochani

Bardzo podobają mi się wszelakie prace mix-mediowe. Uwielbiam te cudne łączenia mediów na różnych pracach.
Sama powolutku poszerzałam w międzyczasie swój mediowy warsztat, ale no nie potrafię tworzyć tak cudnych prac jak inne dziewczyny.
Jakiś czas temu natknęłam się w sieci na kanał Marty - Maremi SmallArt, która tworzy przecudne prace. Pokazuje też krok po kroku jak to wszystko ogarnąć, jak zacząć się bawić mix-mediami - i, że wcale nie trzeba mieć niewiadomo jakich narzędzi i mediów aby zacząć tak się bawić.
Marta wykorzystuje różne rzeczy, tworzy takie prace na kawałkach tektury, różnych opakowań, itp.
Chodzi w tym wszystkim o to, aby próbować, bawić się i mieć z tego radość i zadowolenie.
Zainspirowana filmikami Marty zaczęłam tak się bawić. Długo się zastanawiałam się czy pokazywać te prace - bo ostrzegam są to prace na których cały czas się uczę, mieszam, próbuje.
Ale z drugiej strony są to też moje początki....nie do końca udane, ale dla mnie tworzenie tych prac było fajnie spędzonym czasem, fajną zabawą i radochą:)
I o to przecież w tym naszym tworzeniu chodzi prawda?:)

























Póki co przechowuję je w foliowych okładkach, ale chciałabym stworzyć z nich taki mój pierwszy mix-mediowy album.


Dawno temu rozpoczęłam też moją przygodę z art-journalem i tu też powstało kilka nowych wpisów, ale dziś pokażę tylko jeden...






Pierwszą i ostatnią pracę, jako że są na niej chlapnięcia zgłaszam na wyzwanie u Ewuni 



To tyle na dziś.
Pozdrawiam Was cieplutko i życzę spokojnego dnia:)

17 komentarzy:

  1. Nie wiem, ale osobiście nie mogę się przekonać do mediowych prac, to kompletnie nie mój styl i nie moje klimaty. Więc pozostanę tylko przy oglądaniu prac innych. Kawał roboty jest w to włożone i na pewno album jaki z tych kart powstanie będzie super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lideczko ja z kolei bardzo lubię takie prace... ale wiem że jeszcze spooooro muszę się nauczyć. A póki co wychodzi mi jak wychodzi ale daje mi to radochę, więc od czasu do czasu napewno tymi technikami się pobawię :-)
      Ściskam mocno :-)

      Usuń
  2. Fantastyvczne prace, tła bajeczne :) Miłego majowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne prace, a szczególnie podoba mi się pierwsza karta. Ja póki co obawiam się mediowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu ja sama nie mam wiedzy na temat mediowania ale... zabawa przednia :-)

      Usuń
  4. no i całkiem fajnie Ci to wychodzi:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz Agatko jak kocham zarówno mediowanie jak i journal więc wiem ile takie tworzenie daje radości. Każdy zaczyna ostrożnie ale z czasem bariery znikają i pozwalamy sobie puścić wodze wyobraźni. Widać to i w Twoich pracach, ostatnia karta jest już o wiele odważniejsza a kompozycja bardziej bogata. To będzie piękny, mediowy album. Strony journala też są świetne. Czekam na więcej i cieplutko pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko! Masz rację- mediowanie to super sprawa! ja bym dodała do twoich prac trochę pazura czyli....chlapania na czarno i czarnych odbitek stempli ;-D Ale to moje zboczenie...:-D Spróbuj! Miłego tworzenia i odwagi!

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko trzymam kciuki za dalsze prace, chociaż te tutaj pokazane bardzo mi się podobają! Są cudne, zwłaszcza te różnokolorowe tła :). Pięknie je zrobiłaś :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko, fajne że się odważyłaś i zaczęłaś przygodę z mediowaniem. Mi się takie prace bardzo podobają, ale jakoś nieszczególnie sama mam ochotę zacząć. Za to lubię oglądać filmiki z procesem tworzenia takich prac :)
    Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialnie Ci to wychodzi! Według mnie masz się czym chwalić , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Agatko, widać, że mediowanie to Twoja bajka i czujesz się jak w swoim żywiole. Prace mnie zachwyciły, czekam na kolejne.
    Miłej majówki.

    OdpowiedzUsuń
  11. piekne mix-mediowe prace :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, ze zaczęłaś, a wiec pierwsze koty za płoty. Piękne prace powstały, a teraz będzie już tylko piękniej!
    Ja też ostrożnie podchodzę do tematu i powoli coś tam próbuję. Moje wielkanocne kartki miały tło wykonane dzięki farbom akwarelowym.
    Czekam na kolejne ciekawe prace. Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  13. To wciąga! Też nie mam w tym zakresie warsztatu...i nim poznałam termin mix-media to zwyczajnie podobało mu się "mieszanie" technik.
    Art-journal mnie kusi nie od dziś.
    Piękne te Twoje prace. Feeria barw!

    OdpowiedzUsuń