niedziela, 3 marca 2019

Zabawa z Rogatym 2/12

Witajcie Kochani

To już ostatnie dni na to, aby zaprezentować pracę na lutową zabawę na Rogatym.
Co drugi miesiąc pojawia się wyzwanie z małą formą. Jakoś chyba nie do końca odnajduję się w tych małych formach....ale stwierdziłam, że jak nie spróbuję to się nie przekonam.
W lutym mieliśmy za zadanie wykonać okładkę do mini notesu.
Ja wykonałam zimową okładkę do Post-it'a.
Szału nie ma, ale jakaś tam okładka powstała:)









To tyle na dziś.
Życzę Wam spokojnej niedzieli....
A ja mam dziś w planach kartkowanie - więc idę poszykować materiały:)
Pa, pa:)

30 komentarzy:

  1. Śliczne scrapuszko Agatko.:) Ja się innych form na razie nie tykam. Miłego kartkowania, radosnej niedzieli.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Madziu... Spokojnego tygodnia :-)

      Usuń
  2. Prześliczny maluszek :) Miłego kartkowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu:-)
      Niedziela była twórcza :-)

      Usuń
  3. Śliczny motyw wiewiórek na skrapuszku :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko,śliczne maleństwo.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosieńko :-)
      Uściski dla Ciebie :-)

      Usuń
  5. Jak dla mnie to szał jest :D Cudne maleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna, super, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się bardzo podoba Agatko, Twoja odsłona okładki na karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale czy tu chodzi o szał? 😊 Tu chodzi o doskonałą zabawę i taką na pewno miałaś tworząc to cudeńko.
    Piękna, romantyczna okładeczka. Wywiązałaś się doskonale z zadania!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie Alinko6masz 100% racji. Chodzi o dobrą zabawę i odstresowanie przy takim zajęciu :-)
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  9. Prześliczna ta okładeczka! Super! taki drobiazg a ile uciechy :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiesz, tu nie ma jak się za bardzo rozpędzić, małe to to :)ale właśnie idealnie ozdobiłaś - nie za dużo i nie za mało :) mnie się bardzo tak podoba!

    OdpowiedzUsuń