niedziela, 31 marca 2019

Kartka na marcową zabawę u Uli

Witajcie Kochani:)

Od początku tego roku...póki co...udaje mi się sumiennie wywiązywać z comiesięcznych zabaw na które się zapisałam.
Tym razem pora na zaprezentowanie karteczki jaka powstała na zabawę u Uli. W marcu, Uleńka wymyśliła dla nas kartkę w formie okrągłej.

Oto banerek marcowej zabawy.



A taka malutka, okrągła karteczka powstała u mnie. Bardzo prosta, na craftowej bazie z miejscem w środku na wpisanie życzeń.





Cieszę się, że biorę udział w kilku zabawach karteczkowych - bo dzięki temu pudełko z kartkami systematycznie się zapełnia - i będę już mieć gotowe karteczki, kiedy przyjdzie pora ich wysyłania:)

Pozdrawiam Was serdecznie i do następnego razu:)
Pa, pa:)

15 komentarzy:

  1. Piękna karteczka, świetna kompozycja i kolorystyka!
    Też cieszyłam się że kartek przybywa, ale po najnowszych rewelacja poczty zaczynam się zastanawiać nad tym czy dam radę wysłać wszystkie kartki:( To już było duże obciążenie dla świątecznego budżetu, a po prawie 27 procentowych podwyżkach ... ech, brak słów.
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, i do tego taka fajna forma - Święta na okrągło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory i ptaszorek :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pełna uroku jest ta karteczka, Agaciu.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko, wyjęłam takie same papiery ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna! Śliczny motyw z ptaszkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka super karteczka, bardzo mi się podoba.
    Ja co święta wysyłałam coraz więcej kartek, ostatnio doszłam do 60szt, ale teraz po tych podwyżkach to niestety ale zredukuję ich liczbę...

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna karteczka wyszła!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna kartka!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna karteczka :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy ptaszorek na kartce :)
    Karteczka taka delikatna i nastrojowa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka jest śliczna. Uwielbiam ptaszki na kartkach ...

    OdpowiedzUsuń