niedziela, 24 marca 2019

Zabawa kartkowa u Hubki - marzec 2019 oraz ćwiczymy kompozycję u Ewy #1

Witajcie Kochani

Marzec sobie mija, dzień za dniem. No i pora, żeby pomalutku publikować posty na marcowe zabawy.
W tym miesiącu Ewka wymyśliła jako motyw przewodni - wianek.


Wykonałam trzy karteczki. Póki co daję radę na wersję SUPERVIP-a:)

Pierwsza karteczka na Boże Narodzenie z pokolorowanymi poinsencjami...






Druga - wielkanocna...






No i trzecia - okazjonalna, z pokolorowaną dziewczynką....






Drugą i trzecią karteczkę zgłaszam także na zabawę u Ewy z Biblioteki Haftu - ćwiczymy kompozycję.
Celem tej zabawy było użycie w pracy gazy lub sizalu. U mnie w obu pracach została użyta gaza.

To tyle na dziś. Życzę Wam słonecznego popołudnia i do następnego razu.
Pa, pa:)

31 komentarzy:

  1. Agaciu, prześliczne kartki. Wielkanocna ze słodkim ptaszorkiem jest super.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu:-)
      Uściski dla Ciebie :-)

      Usuń
  2. Piękne kartki ! Wianki idealnie wykorzystane :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze i zabawne kartki :) Ta Wielkanocna wpadła mi w oko - pamiętaj o mnie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko :-)
      To już wiem która karteczka poleci do Ciebie :-)

      Usuń
  4. Piękne wianki na kartkach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne te karteczki- podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznotki :) ostatnia bardzo radosna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne karteczki, a ta z dziewczynką przeurocza!
    Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie zrealizowałaś temat, kartki super wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne kartki! Ta z dziewczynką jest przesłodka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Agatko, świetne kartki! Takie trochę w stylu vintage :)
    Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pięknie zaszalałaś Agatko w temacie karteczkowym !!!
    Wszystkie karteczki śliczne , ja jeszcze nie próbowałam
    tego typu karteczek tylko z elementów wycinanych :D
    Mnie za serce złapała ta z piękną grafiką dziewczynki.
    Serdeczności zasyłam :}}} A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. A ja właśnie ostatnio coś mam fazę na elementy wycinane, choć mam potem problem z fajnym ułożeniem tych elementów :-)
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  12. Bardzo ładne karteczki Agatko.:) Urocza dziewczynka zawitała na Twoją karteczkę, obdarowana osoba na pewno bardzo się ucieszy. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Agatko świetne karteczki, każda jedna ma w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Agatko świetne kartki , wianuszki cudne a i pokolorowane pierwsza klasa!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne są!!! Mnie najbardziej spodobała się ta różowiutka z ptaszkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale sliczne, ja daleko w polu :)\Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń