niedziela, 6 stycznia 2019

Kartka na styczniową zabawę u Uli

Witajcie Kochani

Nowy Rok i nowe zabawy blogowe u naszych kochanych dziewczyn. Zapisałam się na kilka, z mocnym postanowieniem, że sumiennie będę w nich uczestniczyć i mam nadzieję, że tak właśnie będzie.
Dziś prezentuję pierwszą karteczkę jaka powstała na zabawę u Ulki. Kartka w formie gwiazdki, a  na niej pokolorowany stempelek (mój najnowszy nabytek po grudniowych warsztatach w Białych Kruczkach...ale o tym będą oddzielne posty).
I teraz tak - banerek styczniowej zabawy u Uli




A oto moja gwiazdkowa karteczka...otwierana, w środku można zamieścić życzenia






To tyle na dziś. Życzę Wam miłej niedzieli i do następnego razu:)
Pa, pa:)


60 komentarzy:

  1. Agatko, przecudna kartka! Pięknie pokolorowany stempelek :)
    Bardzo dziękuję za śliczną kartkę bożonarodzeniową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu za mile słowa:-) Również za piękną karteczkę świąteczną:-)
      Przesyłam uściski:-)

      Usuń
  2. Cudnie pokolorowałaś stempelek. Urocza kartka

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki śliczny ptaszek ! Piękna kartka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna gwiazdkowa karteczka :)ale szybka jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś:) Rozpoczęłam Nowy Rok z przytupem...tzn. narobiłam sobie już karteczek na styczniowe zabawy. Korzystam póki jest wena:)

      Usuń
  5. Ależ ślicznie przysiadła ta ptaszyna na karteczce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauroczył mnie ten ptaszek także:)
      Dziękuję pięknie:)

      Usuń
  6. Jest prześliczna! Fajny ptaszek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super:)sama malowałaś ptaka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bożenko:)
      Ja tylko go niezdarnie pokolorowałam:)

      Usuń
  8. Przepiękna kartka, Agatko!
    Wspaniale pokolorowany stempelek.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piekna kartka z ptaszorkiem Agulku ;) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Violu:)
      Cieplutkie pozdrowienia przesyłam:)

      Usuń
  10. Prześliczna! Stempelek jest przeuroczy. Moja karteczka też już gotowa i będzie jutro.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i biegnę zobaczyć Twoją karteczkę:)

      Usuń
  11. Agatko, śliczna kartka i jaki przeuroczy, świetnie pokolorowany ptaszorek.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza ptaszyna przysiadła na Twojej gwiazdce :) Śliczna i bardzo pomysłowa karteczka. Miłego tygodnia Agatko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu:) Tobie również życzę udanego tygodnia:)

      Usuń
  13. Agatko, a wiesz co ja zobaczyłam? Okienko a przy nim siedzącego na śniegu ptaszka....hahahah...takie zobeczenie mam na styczeń....Cudnie! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu a ja z rozpędu chciałam ją też zgłosić do Twojej zabawy...ale w ostatniej chwili zauważyłam, że tam okna żadnego nie ma hahahaha:)

      Usuń
  14. Agatko super karteczka, fajny ptaszor i piękne przeszycia.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu i również cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  15. Agatko! Przepiękna jest Twoja Gwiazdeczka - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu i również cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  16. Wow. Daje po oczach gill. Jest piękny. Gratulije

    OdpowiedzUsuń
  17. Super karteczka :) Cieszę się, że się bawisz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Uleńko:) Mam nadzieję, że wytrwam z moim zabawowym postanowieniu:)

      Usuń
  18. no i fajna karteczka na gwiazdę jak przystało:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny ten stempelek z ptaszorkiem , a kartka extra jest. Fajnie że wracasz do blogowania :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aneczko:)
      Wracam...wracam. Już pora. Już sobie kończę układanie wszystkiego na nowo.

      Usuń
  20. Przepiękna karteczka:) a stempelek uroczy

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna gwiazdeczka :) Mam nadzieję w tym roku częściej podziwiać Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa:)
      Po ciężkim roku ze wzruszeniem czyta się takie słowa:)

      Usuń
  22. Ptaszorek niesamowity - świetnie wyszło - oszczędna elegancja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O jaką piękną kartkę można tu podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudna kartka. Ptaszek na gwiazdce uroczy.
    Z przyjemnością zagoszczę na dłużej. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i witam serdecznie w moich progach):

      Usuń
  25. Odpowiedzi
    1. Oj mnie też ten gil zauroczył jak go zobaczyłam:)

      Usuń
  26. Urocza kartka, śliczny ptaszek.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaki fajny ten ptaszor i jak mu dobrze na tej gwiazdce :) Śliczna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny pomysł z tym ptaszkiem :) dodaje uroku :0

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudna! A ptaszorek świetnie się wpisał w klimat zimowo-świąteczny z tym ostrokrzewem :) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń