poniedziałek, 14 stycznia 2019

Grudniowe warsztaty z Anią Soprano

Witajcie Kochani

Pod koniec ubiegłego roku udało mi się uczestniczyć w trzech różnych warsztatach. Dziś zrobię wspomnienie o ostatnich, grudniowych z Anią Soprano w Poznaniu, w Białych Kruczkach pod nazwą "Artystyczne kolorowanie obiektów markerami alkoholowymi w pracach mix-mediowych".
To była cudnie spędzona sobota.
Było i kolorowanie, i sklejanie i mediowanie ramki i ozdabianie....a wszystko przy cudownej atmosferze, przepysznej krajance piernikowej mniam:) i wspaniałych, wesołych uczestniczkach:)
Oto co tworzyłyśmy pod czujnym okiem Ani











Wiem na 100%, że to nie będą moje ostatnie warsztaty z Anią, która jest naprawdę mistrzynią kolorowania. A uczyć się od takiej mistrzyni to sama przyjemność:)
Spokojnego poniedziałku Wam życzę:)
Pa, pa:)

34 komentarze:

  1. Agatko piękny jest ten obrazek i pokolorowany po mistrzowsku . Na takie warsztaty to i ja bym sie wybrała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu:)
      Bałam się czy ja takie beztalencie w kolorowaniu dam sobie radę na takich mistrzowskich warsztatach, ale Ania pomagała na każdym kroku i udzielała cały czas cennych wskazówek:)

      Usuń
  2. Śliczny obrazek :) Oj chętnie wzięłabym udział w takich warsztatach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie:)
      Bardzo lubię wszelakie warsztaty, ale niestety na każde muszę sporo dojeżdżać....ale udział w nich jest tego wart:)

      Usuń
  3. O matko, jakie cudo!!! Praca jest niesamowicie piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. CUDOWNA praca! Ania jest zdolniacha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewciu:) I masz 100% racji co do Ani:)

      Usuń
  5. Wspaniała praca Agatko :) Ja się wybieram w marcu na Craft Wawa, i na pewno zapiszę się też na jakieś warsztaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu:) Oj napewno warsztatów będzie caaaałe mnóstwo:)

      Usuń
  6. Cudowna, niezwykła praca, Agatko.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super praca powstała Agatko, fajnie musiało być na takich warsztatach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu:) Oj fajnie było na warsztatach:)

      Usuń
  8. Piękna ramka. Pokolorowane rewelacyjnie. Całość wyszła cudownie 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Agnieszko, ta praca jest przepiękna. Cudo :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie:)....mogę być Agnieszką:)

      Usuń
  10. Prawdziwe cudeńko! Fajne są takie warsztaty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super sa takie warsztaty no i obrazek też jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marzą mi się takie pokolorowane przeze mnie stemple. Twoje są cudne!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko to do dzieła:) Spróbuj...ja tam pojęcia nie mam o kolorowaniu, dopiero się uczę, a póki co koloruję jak umię:)

      Usuń
  13. Wspaniała praca :) gratuluję :) widzę, ze odkryłaś swoją nową pasje - kolorowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguniu - ja tam z kolorowania to zielona jestem....ale bardzo mi się podobają prace z użyciem pokolorowanych stempli:)
      Więc koloruję jak umiem:)

      Usuń