sobota, 26 stycznia 2019

Ikona Matki Boskiej Włodzimierskiej

Witajcie Kochani:)

Pod koniec ubiegłego roku rozpoczęłam pracę nad moją kolejną ikoną. Tym razem jest to ikona Matki Boskiej Włodzimierskiej.
Ikona ta reprezentuje typ ELEUSA - czyli miłująca i przedstawia Matkę Bożą ujętą w półpostaci, z głową skłonioną  w kierunku trzymanego na ramieniu Syna, które przytula się do policzka Matki, wyciągając przed siebie ręce, aby objąć ją za szyję.
Ikony w tym typie (Eleusa) akcentują związek matki i syna.

Tak będzie wyglądać po ukończeniu. Składać się będzie z ponad 26 tys. krzyżyków.




Z wolnym czasem u mnie krucho i dlatego cieszy mnie każdy postawiony krzyżyk.





To tyle na dziś. Życzę Wam spokojnego weekendu i do następnego wpisu.
Pa,pa.

46 komentarzy:

  1. Już całkiem sporo wyhaftowałas :) trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudna Ikona powstanie :) Dobrze, że znajdujesz czas na swoje hobby:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko:-)
      Staram się łapać każdą wolną chwilę na swoje pasje :-)

      Usuń
  3. Witaj :} jestem pod wrażeniem i zawsze bardzo podziwiam zapęd do takich dużych prac krzyżykowych . Dla mnie temat nie do ogarnięcia:} Trzymam mocno kciuki , na pewno efekt końcowy będzie powalający. Pozdrawiam :}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:-)
      Duże prace potrzebują dużo czasu, ale przynajmniej jest motywacja żeby siadać do niej i stawiać krzyżyk po krzyżyku.
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Pięknie będzie , haft krzyżykowy jak każdy zresztą wymaga wiele pracy i staranności. Pozdrawiam serdecznie w zimowy wieczór:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie:-)
      Ja również przesyłam serdeczne pozdrowienia:-)

      Usuń
  5. Zapowiada się przepięknie. Życzę wytrwałości Agatko. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu :-)
      Wytrwałość jest tu potrzebna :-)
      Przesyłam uściski:-)

      Usuń
  6. Pięknie się zapowiada, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko, podziwiam Cię za cierpliwość. Ale warto wyhaftować tę cudowną ikonę.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu :-)
      Mam rozpoczętych kilka haftów i muszę sprawiedliwie dzielić czas między nimi :-)
      Ściskam serdecznie:-)

      Usuń
  8. Pięknie się zapowiada! Trzymam kciuki za postawione kolejne krzyżyki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też​ korci mnie ikona...Może kiedyś zrobię. Powodzenia w realizacji tego projektu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i zachęcam do spróbowania. W końcu jak korci to trzeba spróbować:-)

      Usuń
  10. Łał! Ambitne przedsięwzięcie, ale wierzę, że sobie z nim poradzisz 😁 Ikona zapowiada się wspaniale i wcale szybko Ci idzie! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)
      Ja cieszę się z każdego krzyżyka bo to zawsze coś do przodu :-)
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  11. Sporo haftowania przed Tobą Agatko, ale dobrze Ci idzie i jaki piękny haft będziesz miała jak skończysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Lideczko.... Sporo haftowana przede mną, no ale to jest to co tygryski lubią najbardziej :-):-)

      Usuń
  12. Ambitny cel do osiągnięcia, wierzę że Twoja ikona będzie równie wspaniała! Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maks za miłe słowa i przesyłam serdeczne pozdrowienia :-)

      Usuń
  13. Będzie piękny obraz. Trzymam kciuki. Nawet parę krzyżyków, to jednak zawsze do przodu;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak samo myślę Aniu, każdy krzyżyk to zawsze coś do przodu :-)
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  14. Pomalutku Agatko dasz radę, to piękny obraz.
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewciu, nic mnie nie goni więc na spokojnie :-)
      Ściskam serdecznie :-)

      Usuń
  15. Prześliczny hafcik powstaje! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Agatko podziwiam i trzymam kciuki za powodzenie . Będzie świetna ikona .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Eleż bedzie cudna ikona, trzymam kciuki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Piwkna praca i bardzo pracochłonna.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bedzie cudnie!!! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tyle tysięcy krzyżyków, jestem pewna, że wykonasz prawdziwe cudo. :)

    OdpowiedzUsuń