niedziela, 3 września 2017

Twórczy Koniec Lata - relacja z warsztatów

Witajcie Kochani:)

W ubiegły weekend odbywały się we Wrocławiu warsztaty Twórczy Koniec Lata. Mój pobyt tam stał z przyczyn rodzinnych pod wielkim znakiem zapytania - mimo, że na warsztaty zapisałam się już sporo wcześniej. Ale same wiecie jak to jest - życie non stop pisze inne scenariusze.
Mimo wszystko udało mi się dojechać na sobotnie warsztaty z czego bardzo się cieszę.

Wzięłam udział w dwóch warsztatach.
Pierwszy u Oli Ziomek (Ikemo) - gdzie robiliśmy bajkową suknie 3D. To już mój drugi warsztat u Oli - i powiem Wam, że dziewczyna tworzy takie cuda ze ho, ho:) I na pewno jeśli tylko będzie okazja na kolejne warsztaty u Oli to z pewnością ja na nich będę:)

A oto co ja, pod okiem Oli stworzyłam...















Olu, za wszystkie cenne wskazówki i rady bardzo dziękuję:)

Drugim warsztatem, na którym byłam to warsztat z tworzenia albumu "Life is beautiful" u Kasi Gruszy. No i powiem Wam, że Kasia to taka matka chrzestna mojego scrapowania. W ubiegłym roku przez przypadek zobaczyłam na YouTube tutorial Kasi z tworzenia albumu z kopert......no i przepadałam:)
Obejrzałam wszystkie filmiki Kasi - są absolutnie genialne. Wiele się od niej tzn. z tych filmików nauczyłam i jak tylko okazało się, że będą warsztaty u Kasi - to nie było mocnych....musiałam na nich być:)
Ja sama też nakręciłam filmik o tym albumie, który stworzyłam - ale ponieważ jeszcze nigdy nie zamieszczałam nic na YT - to mam ogromny problem z przesłaniem tego filmu (zapuszczałam już dwa razy, i po wielu godzinach przesyłania ok 7-8, przesyłanie utyka w miejscu i koniec.....nie wiem, może ja coś robię źle???)

No dobra - dość gadania....póki co pokażę fotki (zamiast filmiku)...


















































Kasiu - Tobie także składam serdeczne podziękowania za ten super spędzony czas i za naukę:)


A na koniec jeszcze słówko o tym, że UWAGA!!! poznałam naszą Agnieszkę  aga-craft.
Aga dziękuję za spotkanie, szkoda tylko, że tak mało czasu było....ale i tak bardzo się cieszę, że mogłam Cię poznać:))


 
To tyle na dziś. Pozdrawiam wszystkich bardzo cieplutko i do usłyszenia:)
Pa, pa:)

47 komentarzy:

  1. Ale piękne cuda stworzyłaś! Jak tylko uda Ci się wrzucić film na YT, to podeślij linka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu - nadal mam problem z tym filmikem....ale będę próbować:)

      Usuń
  2. O kurcze ale bym chciała pójść na takie warsztaty. Piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu - takie warsztaty to super sprawa:)

      Usuń
  3. Kochana warsztaty z Kasią??? Zazdraszczam😁
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się kiedyś spotkamy ;) :D

      Usuń
    2. Anitko - ja sobie też zazdraszczam hihi:)

      Usuń
  4. Super!!!! Najbardziej zazdraszczam spotkania z Agą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo się cieszę, że poznałam Agunię tak na "żywca":)

      Usuń
  5. Bardzo piękne prace stworzyłaś:) Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że uda CI się przesłać film. U mnie też czasem idzie godzinami :/ Stworzyłaś piękny album :D Normalnie jestem z Ciebie dumna no i z siebie :P buziaki, dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dzięęęęęęęęękuję z całego serducha za wszystko:)
      Warsztaty z Tobą to było moje marzenie:)
      Buziaki:)

      Usuń
  7. Agatko kochana, takich warsztatów to mogę Ci tylko pozazdrościć. Bardzo pojętna z Ciebie uczennica, sukienka jest niesamowita, jeszcze z tymi skrzydłami z tyłu.... A album stworzyłaś fantastyczny, piękne kolorki. Możesz śmiało się tym zajmować bo widać, że masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ale to wszystko było tworzone pod okiem wspaniałych i bardzo utalentowanych osóbek:)
      Ściskam mocno:)

      Usuń
  8. Agatko cudny jest ten albumik , zresztą sukieneczka równie piękna. Cieszę się , że udało Ci się pojechać do Wrocławia i poznać kolejną kreatywną osóbkę.
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu:) Ja też bardzo się cieszę z tego wyjazdu:)

      Usuń
  9. Agaciu mnie też bardzo, bardzo miło było Cię poznać :) Jesteś przemiła i ciagle uśmiechnięta :) To było super spotkanie :) Warsztatów u Oli to zazdroszczę :), bo suknia cuuuudna !!! Ale i album przepiekny :)Gratulacje :)Pozdrawiam pozlotowo :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś a ja Ci zazdraszczam tej pięknej budki:)
      Ach, żeby tak można by się teleportować w dwa miejsca jednocześnie:)
      Buziaki:)

      Usuń
  10. Ta sukienka po prostu piękna! A album cudowny! Kasia Grusza to po prostu moja idolka scrapowa, zazdroszczę warsztatów u niej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu:)
      Z tego co wiem, to Kasia coraz częściej organizuje różne warsztaty w różnych stronach Polski.

      Usuń
  11. o wow! fantastyczne prace :) jestem pod ogromnym wrażeniem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prace~:) W pierwszej chwili myślałam , że to jest lalka ...
    Album uroczy , a spotkania zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny, twórczy koniec wakacji miałaś. Prace urocze. Najbardziej zainteresował mnie album. Nazbierało mi się dość sporo wakacyjnych zdjęć i pamiątek i coś muszę z tym zrobić. Dziękuję za podpowiedź o filmikach na YT. Spotkania w realu zawsze są niezapomniane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Rzeczywiście album to wspaniały pomysł aby umieścić tam wakacyjne pamiątki i zdjęcia:)
      A na YT dziewczyny umieszczają mnóstwo fantastycznych tutoriali:)
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  14. I sukienka i album są wprost niesamowite :) Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O jacie jaka cudna sukienka :).

    Album też bardzo mi się podoba. Użyłaś super papierów :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Kolekcja z Lemoncraft jest cudna. Dostaliśmy ją w komplecie wraz z innymi rzeczami potrzebnymi do stworzenia albumu na warsztatach.

      Usuń
  16. Agatuś, ale Ci zazdroszczę takich wspaniałych warsztatów. Album jest zachwycający, nie mogę się napatrzeć. A suknia skojarzyła mi się z baśnią o Kopciuszku - myślę, że takie cudo mogłaby wyczarować dobra wróżka.
    Tulę mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosieńko - fajne masz to skojrzenie:)
      Ja z kolei porównałam do sukienki cesarzowej Sissi:)
      Buziaczki Kochana:)

      Usuń
  17. Przyznam Ci się Agatko, że taką sukienkę widzę po raz pierwszy - niezwykły pomysł i śliczne wykonanie. Albumik - rewelacja! Chętnie zobaczę Twój filmik jak tylko uda Ci się go "wrzucić". Nigdy nie byłam na żadnych warsztatach, to chyba fajna sprawa i jeszcze fajniejsze znajomości.
    Przesyłam serdeczne uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu za Twoje słowa:) Normalnie uśmiech na buzi mam taki, że ho ho:)
      Z filmikiem jeszcze mam problem, ale pracuję nad tym. A warsztaty to naprawdę fajna sprawa - nie dość, że mnóstwo nowych rzeczy można się nauczyć to i te spotkania są cudowne:)
      Ściskam mocno Ewuniu:)

      Usuń
  18. Prawda, że cudownie jest poznać w realu znane od wieków osoby?... I wspólne tworzenie... to jest to :) Piękne prace poczyniłaś :)<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu - idealnie to ujęłaś:)
      Dziękuję Ci pięknie i pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  19. Fajne i pomysłowe prace, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fantastyczne prace powstały! świetnie, że mogłaś być na takich warsztatach! no, a spotkanie z blogową koleżanką bezcenne:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Basiu - takie spotkania są bezcenne)
      Dziękuję ślicznie:)

      Usuń
  21. Agulek swietne prace! Zazdriszczectakich spotkan no ale poki co nie mam jak sie wyrwać:) no i to spotkanie z koleżanka ze światła blogowego...Ach:):);)

    OdpowiedzUsuń
  22. Widać moc włożonej pracy,przepiękne...

    OdpowiedzUsuń