sobota, 23 września 2017

Trzej Królowie - wytyczne wrześniowe - zabawa u Uli

Witajcie Kochani:)

Uleńka we wrześniowym wyzwaniu dała nam dwie opcje do wyboru - świąteczne babeczki albo Trzech Króli. Oczywiście można było zrobić dwie karteczki.
Ja póki co zdecydowałam się na Trzech Króli.
Oto banerek do tej opcji...


 
 
I taka oto karteczka u mnie powstała...
Grafika na kartce - to wycięty obrazek z nieużywanej już książki do religii, dla 1 klasy (swoją drogą znalazłam tam masę pięknych obrazków, które z pewnością wykorzystam do mojego nowego projektu - który póki co jest jeszcze w głowie, ale myślę, że w tym roku doczeka się jeszcze swojej realizacji)
 
 
Dziewczyny kochane, dziękuję za porady odnośnie programu do obróbki zdjęć. Właśnie to zdjęcie powyżej obrobiłam w PhotoScape:)
 
Przesyłam serdeczne uściski i życzę pogodnej niedzieli:)
Pa, pa:)
 
 

44 komentarze:

  1. Świetna królewska karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna karteczka.
    I jak tu nie przeglądać dokładnie wszystko, co wydaje się nam ,że jest już niepotrzebne ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu:)
      Ze mnie to taki chomik - bo nigdy nie wiadomo co się może przydać:)

      Usuń
  3. Śliczna karteczka! Świetny pomysł z ilustracjami ze starych podręczników. Dobrze że jestem chomik i wszystko przechowuję;)
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna. :)
    Nie wiem, czy mocną obróbkę robiłaś, ale jest okay!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Z tą obróbką to dopiero początki, ale ramka jest i napis też:)

      Usuń
  5. Piękna praca! I jaki świetny pomysł na wykorzystanie obrazków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Mam sporo takich fajnych książek po dzieciach z klas I - III z mnóstwem ładnych obrazków:)

      Usuń
  6. Ale fajna karteczka wyszła Agatko.
    Super, że się nic u Ciebie nie zmarnuje i książka zyska drugie życie dzięki Tobie :) Pozdrawiam niedzielnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lideczko:) Trzeba sobie jakoś radzić no nie?:)
      Buziaki:)

      Usuń
  7. Agatuś, piękna karteczka. Faktycznie, ta ilustracja ma w sobie ogromny urok.
    Zaintrygowałaś mnie tym projektem.
    Uściski, kochana. Jestem przy Tobie myślami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosieńko:)
      O projekcie póki co nic nie mogę powiedzieć....ale na pewno coś więcej dowiesz się pierwsza o nim:)
      Tulę mocno:)

      Usuń
  8. Piękna karteczka, a nawet nie pomyślałam o wzięciu od dzieci grafiki a przy pakowaniu ksiązki na makulature oddałam:-( ech gapa. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aga:) U mnie właśnie stoją kartony z książkami i mam w czym wybierać:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Super karteczka :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna kartka i dobry pomysł na wykorzystanie starych książek :) (W WAM-owych katechizmach są ładne obrazki :) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się Gosiu - tam jest mnóstwo, ślicznych obrazków:)

      Usuń
  11. Świetnie wykorzystałaś ten obrazek. Karteczka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki fajny pomysł! Karteczka jest oryginalna i ślicznie się prezentuje.
    Pozdrawiam Cię Agatko bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu za miłe słowa:)
      Ja też pozdrawiam Cię bardzo cieplutko:)

      Usuń
  13. Śliczna karteczka powstała na wyzwanie u Uli :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No i dobrze, że się zdecydowałaś na Trzech Króli, bo pięknie Ci wyszła kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Grafika dobrze wykorzystana, bo kartka wyszła pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie szablonowa , bardzo mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń