poniedziałek, 25 września 2017

Niespodziankowo

Witam Was Kochani:)

Dziś będę uprawiać chwalipięctwo:) A co:)

Po pierwsze....od dawna zakochałam się w biżutkach, które tworzy Ewunia. Są śliczne:)
A co niektóre są już moje:):) Jak wiecie uwielbiam folkowe motywy i takie właśnie biżutki trafiły do mnie:)




A do tego Ewunia przysłała mi takie cudne karteczki, że aż napatrzeć się nie mogę...te Jej cudownie kolorowane stemple...






Ewuniu Kochana - dziękuję Ci bardzo z całego serduszka:):)

A po drugie - w piątek dotarła do mnie przesyłka od Ani Gerszendorf, z którą umówiłyśmy się na wymiankę scrapkowo - przydasiową.
Ania obdarowała mnie całą paką pięknych scrapków:)







Ja co prawda zapomniałam zrobić fotkę tego co poszło do Ani (a kto ciekaw to zapraszam na bloga Ani - można obejrzeć:)
Aniu raz jeszcze bardzo, bardzo Ci dziękuję za te piękne scrapki:)

No i widzicie....jak tu się nie cieszyć?? Buzia sama się uśmiecha:)

Kochani, życzę Wam spokojnego tygodnia i cieszmy się z każdej małej rzeczy, która sprawia nam radość. Szanujmy drugiego człowieka - bo to bardzo ważne. Ja niestety dziś spotkałam się w pracy zawodowej z czymś przeciwnym i powiem szczerze, że nie potrafię zrozumieć dlaczego człowiek potrafi być człowiekowi wilkiem.....

Miłego popołudnia.
Pa, pa.

38 komentarzy:

  1. Same wspaniałości dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowności:) Nie dziwię się, że się buzia cieszy:) Co do pracy, to niestety, mnie też to spotkło całkiem niedawno. i niestety, od osoby, którą uważałam za kogoś zupełnie innego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to niestety bywa Sylwia. ..grunt żeby takie osoby nie złamaly w nas wiary w drugiego człowieka mimo wszystko:-)

      Usuń
  3. Zostałaś cudownie obdarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj jest tych wilków wokoło trochę...
    same wspaniałości dostałaś:)podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko pięknie na końcu napisałaś, oby jak najwięcej osób Twoje słowa wzięło sobie do serca i wdrażało w życie. Prezenty piękne dostałaś :)
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu:-)
      Każdy z nas popełnia błędy. ..ja też. ..ale ważne żeby wynieść z tego naukę na przyszłość i więcej tak nie robić. ..
      Ściskam Cię Kochana:-)

      Usuń
  6. Bardzo, bardzo dziękuję za mega paczkę przydaśków!!! Jestem zadowolona z naszej wymianki skrapkowo - przydasiowej.
    Jeszcze raz wielkie dzięki!!! Są przydasie jest zabawa i frajda z tworzenia :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ja też dziękuję:-) Są przydasie jest zabawa i frajda:-)

      Usuń
  7. Wspanialosci Agulek! Ciesze sie wraz z Toba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko:-) Radość dzielona jest piękniejsza:-)

      Usuń
  8. Takie niespodziewajki są najlepsze :) A scrapków po cichu zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się Ewuniu takie niespodzianka są najlepsze:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  9. Cudowności!
    Pozdrawiam cieplutko i oby jutrzejszy dzień przyniósł Ci radość:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-)
      Każdy kolejny dzień przynosi coś nowego tylko ze mam taki dziwny charakter ze takie niefajne przeżycia mój żołądek odchorowuje dość długo. ..

      Usuń
  10. Ale extra prezenty !!! Z biżutków zakochałam się w tym naszyjniku , podziwiałam go już u Ewy . A scrapki .. jak lubię takie przesyłki :-) Fajna wymianka była.
    Pozdrawiam i miłego dnia życzę i omijaj szerokim łukiem "wilki"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu:-)
      Takie przesyłki to chyba wszystkie tygryski lubią najbardziej:-)
      Uściski przesyłam:-)

      Usuń
  11. Biżuteria wspaniała! :) A scrapy po prostu boskie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewcia:-)
      Takich wspaniałości nigdy dość;-)

      Usuń
  12. Agatko, takie podarunki to miód na serce i niejako "talizman" przeciwko wszelkim ludziom - wilkom.
    Ja też mam bransoletkę z matrioszką od Ewci:)
    Buziaczki, kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje Małgosiu:-)
      Wy blogowe duszyczki potraficie przywrócić wiarę w ludzi:-)
      Ściskam mocno.

      Usuń
  13. Ile cudnych scrapków wow! Pięknie zostałaś obdarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super prezenty, piękna Hubciowa biżuteria, mam też od niej biżutki i to moje ukochane ulubione. Smutno mi, że spotkała cie przykrość w pracy, ja od paru lat pracuje w domku, więc takie klimaty mam na szczęście poza sobą, ale dawniej niestety się zdarzało. Buziaki głowa do góry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Violu:-)
      Ja coraz częściej myślę o zmianie pracy bo po 20 latach czuje juz wypalenie. ...czas chyba na zmianę.
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  15. O matkoooo! Ile wspaniałości w jednym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję Dorotko:-) Pozdrowienia przesyłam:-)

    OdpowiedzUsuń