niedziela, 17 lutego 2019

Zabawa kartkowa u Hubki - luty 2019

Witajcie Kochani:)

Pora aby opublikować co powstało u mnie na lutową zabawę u Ewki.
Tematyką lutowego wyzwania są skrzydła - wszelako rozumiane:)

Oto banerek zabawy



A oto moje trzy karteczki, jakie stworzyłam...

Pierwsza - okazjonalna,  z kolorowanym stempelkiem.









Druga - wielkanocna. Skrzydełek mamy całe mnóstwo...bo i są motylki i kaczuszki i kurczaczki - a każde z tych stworzonek posiada skrzydełka.









No i wreszcie trzecia - na święta Bożego Narodzenia....ze skrzydlatym aniołkiem.









To tyle na dziś.
Życzę Wam pogodnej niedzieli i słonecznej....
Wiosnę czuć już na całego i niech tak zostanie:)
Pa, pa:)

17 komentarzy:

  1. Wszystkie kartki piękne! Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu :-)
      Tobie również życzę miłej niedzieli :-)

      Usuń
  2. Piękne, uskrzydlone karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prace- nie wiadomo, która wybrać?!

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze karteczki i skrzydeł mnóstwo.Piękne karteluszki, pozdrawiam serdecznie :} A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki Agatko.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne kartki.
    Mnie bardzo spodobał się pięknie uskrzydlony aniołek.
    miłego tygodnia (bo niedziela ma się już ku końcowi)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko, przepiękne kartki. Ta z aniołkiem szczególnie mnie urzekła.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne uskrzydlone kartki :) Szczególnie ta pierwsza mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe skrzydlate prace :) zwłaszcza ta Wielkanocna - brawo za kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kartki ta z kacza rodzinka to mój nr 1;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie super karteczki, ta pierwsza Agatko jest najładniejsza, bo ja lubię elfy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Agatko super wszystkie trzy kartki a Elfik na pierwszej pięknie pokolorowany.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne skrzydlate karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie ,,uskrzydlone,, kartki piękne :)

    OdpowiedzUsuń