sobota, 23 lutego 2019

Kartka na lutową zabawę u Uli

Witajcie Kochani

Luty pomaleńku chyli się ku końcowi i trzeba się wywiązać z blogowych zabaw.
Tym razem prezentuję kartkę jaka powstała na zabawę u Ulki.
W lutym robimy karteczki w kształcie choinki.
Oto banerek lutowej zabawy.


Ja robiąc karteczkę skorzystałam z szablonu, który udostępniła nam Ulka.
I oto moja wersja kartki - choinki.  Do stworzenia tła wykorzystałam papierowe ścinki.










Dzięki tym zabawom, systematycznie przybywa mi karteczek na Święta, z czego bardzo się cieszę:)
No i ciekawa już jestem co też Ulka wymyśli nam w marcu.

Miłej soboty Wam życzę
Pa, pa:)

44 komentarze:

  1. Jestem zachwycona Twoją karteczką !
    Piękny kształt i wspaniale ja skomponowałaś :)
    Uściski
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udana wersja. Świetne kolory.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna karteczka i wszystko na niej tak ładnie do siebie pasuje, że można się tylko zachwycać:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko za miłe słowa :-)
      Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  4. Świetna jest a to ścinkowe tło wygląda rewelacyjnie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, ten jelonek, taki przytulaśny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ piękną karteczkę zrobiłaś!!! zachwyciłam się kształtem i słodkim rogaczem.Serdeczności ślę i milej soboty życzę :}}}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)
      Ja Tobie również przesyłam serdeczności :-)

      Usuń
  7. Ale fajna karteczka Agatko, a te ścinki jak ładnie wykorzystałaś, gdybyś nie napisała, to bym pomyślała że to taki papier był :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu... Tyle resztek papieru zostaje po pracach, że aż żal wyrzucać :-)

      Usuń
  8. Świetna karteczka!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu i również serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  9. Świetne kolory! Piękna praca!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowite kolory :) Kartka bardzo udana!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna kartka Agatko! Wyszło tak błogo i swojsko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu :-)
      Pozdrowienia przesyłam :-)

      Usuń
  12. Genialna! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna, efektowna choinka Agatko!
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Agatko, przepiękna kartka, bardzo podoba mi się użycie gazy.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu :-)
      Ostatnio wciskam gazę gdzie popadnie :-)

      Usuń
  15. Piękna choineczka, Agatko!
    Miłego tygodnia Ci życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko :-)
      Tobie również życzę miłego tygodnia :-)

      Usuń
  16. Piękna! I ten rogaś w sweterku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pastele pięknie wyglądają w odsłonie bożonarodzeniowej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale super ten środek z jelonkiem, choinka wyszła pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Śliczną karteczkę zrobiłaś i jeszcze recykling, bo wykorzystałaś ścianki :) super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak jakoś nie lubię wyrzucać resztek scrapowych papierów bo mimo wszystko można je jeszcze różnie wykorzystać :-)

    OdpowiedzUsuń