niedziela, 18 listopada 2018

Świątecznego kartkowania ciąg dalszy

Witajcie Kochani

Dziś chciałam Wam pokazać kolejną porcję świątecznych karteczek, które robiłam już sukcesywnie od dłuższego czasu.
Powstawały pomalutku, jedna po drugiej - ale tak, żeby nie brakło mi ich kiedy nadejdzie pora wysłania ich do Was:)
Ostatnio, w komentarzach zauważyłyście, że wykorzystuję ścinki do robienia tła. Rzeczywiście tak jest....ścinków mam całą masę, a że szkoda mi jednak je wyrzucać, to staram się raz po raz wykorzystać je do kartkowej bazy.
Kartki powstały jakie powstały:)...jedne bardziej udane, jedne mniej....:)
Oto one...










































To tyle na dziś.
Pozdrawiam Was bardzo cieplutko i życzę udanej niedzieli:)
Pa, pa...

22 komentarze:

  1. Muszę zacząć brać z ciebie przykład ścinkowy, bo wszystkie kartki wyszły rewelacyjnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie świetne! No właśnie, te ścinki......

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe kartki ;) Też staram się zużywać ścinki :)
    Najbardziej urzekła mnie karteczka z Rogasiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, ta z jelonkami mi się najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne karteczki i super sposób na wykorzystanie ścinków.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie świetne, scinkowe tło idealnie się wpasowuje w klimat tych kartek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim skromnym zdaniem wszystkie kartki są piękne :D Też ostatnio w ten sposób wykorzystuję ścinki papierów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne karteczki! Też nie wyrzucam żadnego skrawka, ale póki co leżą w pudełku;) Muszę w końcu zacząć z nich korzystać.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię ścinkowe bazy i sama często je wykorzystuję. Wspaniała galeria Agatko, karteczki są przeurocze, przepełnione świąteczną magią.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Łaaał... Kartki różne, różniste, ale co jedna to piękniejsza! Wszystkie mnie urzekły: te stemple, tła, wykorzystanie właśnie ścinków... SUPER! Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem wszystkie są przepiękne, a te ścinkowe podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekny hurcik !!! Wszystkie pełne uroku :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Agatko! Karteczki są Przeurocze, Bardzo ładnie umiesz dopasować te ścinki - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie jest, wg mnie wszystkie kartki są bardzo udane. Szczególnie wpadła mi w oko ta z niebieskich ścinków grafika z misiaczkiem jest śliczna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Agatko, przepiękny zbiór karteczek i bardzo podoba mi się to, jak umiejętnie wykorzystujesz ścinki, bo wbrew pozorom to prawdziwa sztuka.
    Serdeczne buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ze ścinków powstają super karteczki też tak robię.

    OdpowiedzUsuń
  17. piekne
    jedna ladniejsza od drugiej

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie karteczki bardzo udane. Podobają mi się kompozycje z wycinanymi elementami. To teraz tylko uzupełnić życzeniami i wysłać. Jesteś bardzo dobrze przygotowana do świąt BN. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń