piątek, 23 listopada 2018

Rogaty grudniownik

Witajcie Kochani

Dziś będę uprawiać szeroko pojęte "chwalipięctwo". A dlaczego? Ano posłuchajcie...
Dawno, dawno temu...hihi....w pierwszej połowie tego roku Inka wpadła na pomysł, stworzenia wędrującego grudniownika. 13 chętnych uczestniczek, po kolei robiło wpisy w tym albumie - co oznaczało też, że album wędrował po całej Polsce.
W lipcu trafił do mnie, a ja po zrobieniu "swojej" strony przekazałam go dalej. Na koniec zabawy grudniownik wrócił do Inki, która wylosowała jedną osobą spośród uczestniczek i obdarowała ją tym szczególnym prezentem.
I tą szczęściarą zostałam JA:)
Album jest cudowny, już do mnie dotarł i mogę nim cieszyć oczy, łapki i serducho. Tyle dziewczyn go tworzyło. Każda z nich obdarowała mnie pięknymi i wyjątkowymi wpisami i do tego jeszcze mnóstwem wspaniałych przydasi pochowanych w zakamarkach albumu.
Naprawdę nie da się słowami opisać moją radość, kiedy dowiedziałam się o wygraniu tego cudnego prezentu:)
Chciałabym podziękować z całego serducha wszystkim dziewczynom, które włożyły w niego swoją pracę, pasję, czas i piękno. Jesteście niesamowite w sprawianiu radości:)
TUTAJ wrzucam link do posta Inki, w którym umieściła filmik o Rogatym albumie:)
A ja zapraszam na oglądanie zdjęć:)



























































A tu lista uczestniczek, które tworzyły to cudo....miejscowości zostały zakryte...


Inka obdarowała mnie także cudną, świąteczną kartką:)


I co Kochani? Prawda, że wspaniały grudniownik?
Sprawił mi i sprawia cały czas niesamowitą radość:)
Jeszcze raz bardzo, bardzo za niego dziękuję.


31 komentarzy:

  1. Agatko, bardzo się cieszę że grudniownik trafił w Twoje ręce :) I mam nadzieję, że mój wpis i mały prezencik wywołały uśmiech na Twojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, Twój wpis i prezenty wywołały u mnie ogromną radość i uśmiech:)
      Dziękuję z całego serca:)

      Usuń
  2. No jest cudny i będzie wspaniałą pamiątka na lata.

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest grudniownik bezcenny! Wspaniały- buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko! Gratuluję Ci Szczęścia w losowaniu i tego Pięknego Albumu, Album jest Przeuroczy i te wszystkie dodatki jakie Śliczne - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu. Bardzo się cieszę, że mogę go codziennie podziwiać:)
      Przesyłam serdeczne pozdrowienia.

      Usuń
  5. Pierwszy prezent pod choinkę, a właściwie na cały grudzień już otrzymałaś. Gratuluję ci szczęścia w losowaniu.
    ŚLICZNOŚCI - musiałam to wykrzyczeć, bardzo mi się ten album podoba.
    ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu:) Do mnie Św. Mikołaj zawitał w tym roku bardzo wcześnie:)

      Usuń
  6. No nie powiem:))cudny prezent dostałaś:)świetna pamiątka od blogowych koleżanek:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się Bożenko - to cudna pamiątka od blogowych koleżanek:)

      Usuń
  7. Bardzo sie ciesze Agatko, ze to cudenko trafilo do Ciebie, jest fantastyczy. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Violu za miłe słowa:)
      Również pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Już sam pomysł jest rewelacyjny, trochę mi żal że przegapiłam :) Serdecznie Ci Agatko gratuluję, to wspaniała pamiątka tworzona przez wiele osób - no cudeńko!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu dziękuję za miłe słowa:-)
      Ja też cieplutko Cię pozdrawiam:-)

      Usuń
  9. Agatko, gratuluję, że zostałaś właścicielką tak wspaniałego grudniownika, mieszczącego próbki talentu rożnych osób. Coś niezwykłego.
    Serdeczne buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu masz rację, to zebrany talent różnych osób:-)
      Dziękuję Kochana i ściskam mocno:-)

      Usuń
  10. wspaniale zakręcił się rok z grudniownikiem i wylądował u ciebie dobry przystanek wybrał:)cudne to

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje. Przepiękna praca. Możecie zrobić jeszcze jedną edycję. Każda zrobiła coś innego, w inny sposób.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje, to nielada gratka takie cacuszko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudo, każda strona jest zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń
  14. OMG... What an awesome make!!!! Wonderful done teamy!!! WOW!!!!!

    Lovely greetings
    Doris

    OdpowiedzUsuń
  15. co tu dużo mówić! zachwycający grudniownik! te wszystkie strony tak pięknie ozdobione, zakładki i zakamarki, ech cudo po prostu!gratuluję Ci i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała sprawa album wygląda pięknie i te niespodzianki..... cudo

    OdpowiedzUsuń
  17. Jej jak to miło czytać i poczuć Twoją szczerą radość! Bardzo się cieszę, że tak się stało, grudniownik trafił do Ciebie i tak miało być :) A ja koniecznie muszę posta zrobić, może każda z uczestniczek będzie chciała wrzucić swoje co nieco - a ja na pewno dam link do tego pięknego posta!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję! Jest fantastyczny :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny!!! Śliczny!!! Nie dziwię się, ze sprawił taką radość :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń